Nikdev Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Her er bilder av bilen som jeg har forelska meg helt i, og som jeg nå har bestemt meg for å gjøre om til sånn jeg vil ha den: Bedre bilder skal tas imorgen, bilen trenger desperat til en polering Har satt på bredere bakfelger fra denne bilen, må skaffe to nye dekk for de var godt brukt de som satt bak på russebilen,, vi har hatt det veldig gøy i russetiden ;) Men jeg ønsker også å kjøpe en M10 motor, helst 2,0liter eller mer, gjerne trimma, ettersom det sitter en 316motor i den nå og :( Går skikkelig dårlig, og ikke akkurat morro å kjøre i byen med, fordi den vil ikke alltid vil gå på tomgang.. Er også inntressert i deler til e-21 som f.eks felger: 8-13" eller 14"\15".. Blåbein dempere, senkefjærer osv.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Me see no pictures... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Hva faaan, ser ut som siden jeg har på photobucket er nede.. Hmm.. Får prøve å putte bildene på en annen server Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liero Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Artig å se flere holder på med E21! Bilder av mitt prosjekt finnes på denne siden :) Siter '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Sitat Originally posted by Liero Artig å se flere holder på med E21! Bilder av mitt prosjekt finnes på denne siden :) Du har samma felgene som jeg har forand.. Hva slags skjermer er det som sitter på? Noen som vet om golf 1 skjermer passer på e21? Før jeg dro på jobb idag rakk jeg å bytte en av de to forsetene, fordi når du satt deg i den gamle stolen føltes det ut som om du ble klådd i rompa, er litt sliten den stolen.. I morra står den andre for tur Bilder kommer senere da photobucket er lettere ustabilt:mad: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liero Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Sitat Originally posted by Nikdev Du har samma felgene som jeg har forand.. Hva slags skjermer er det som sitter på? De skjermen er selvlagde, av forrige eier. Gruer meg til jeg må gjøre breddinga selv :( Må gjøre det på begge forskjermene ser det ut til. Siter '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 7x15 er bestilt:) :) Trenger desperat ett senkesett, noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Edit: Nye bilder: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liero Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Mekonomen selger 40mm Jamex senkefjærer til E21 tror jeg... Siter '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Lykke til med prosjektet :D Eneste minuset med E-21 er at fronten er til å kaste opp av puke Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Fåkke gjort så mye på bilen om dagen bare noen småting: Var inni delebilebilen noen deler, da jeg så opp i taket å så en av de fetere taklyslampene jeg har sett på lenge, med masse Crome(Blurralert): Bytta nyrene(med litt bensin gikk max20 gullfargen fort bort): Grilldillemma: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Så sto jeg med dilemmaet måtte kvitte meg med micraen eller e21, etter å ha sett nærmere på saken har jeg funni ut at jeg beholder micraen og selger bmwen, og det brennkvikt!! Selges for 3000,- til en kompis, hvis ingen andre kommer med ett høyere bud Bilen er en bmw e-21 med 316 motor, noe rust i kanalene og skjermer, motoren går dårlig, noe galt med forgasseren, trenger nytt brekk. skal inn til eu-kontroll før oktober.. Men det er veldig morsom vinterbil som har grei komfor og ser bra ut, snart veteran 76mod. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Litt forandring i planene ettersom forgasseren gikk til Helv.... faktisk ei lita km fra huggern. så den kastes derfor på mandag og hvis du trenger deler er det bare å si ifra! Edit: Bilen er SOLGT pluss at det kom folk helt fra bergen for å plukke deler :op Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg