Gå til innhold

Noen få bilder av mitt prosjekt........

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

I og med at jeg fikk solgt turboen og wastegaten min idag så blir det største typen T04 og så skal jeg mest sannsynlig kjøpe Turbonetics Racegate,er ikke 100% sikker på valg av wastegate enda men det blir en større T04 iallfall!!

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Låvte du skulle bli ferdig i år du. :D. Blitt bitt av samme basillen du som jeg ble. "Må bare ha litt til" så nå har jeg alle delene og alt er ferdig men bilen er solgt :(. Ikke gjør samme tabbe bare.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

I og med at jeg fikk solgt turboen og wastegaten min idag så blir det største typen T04 og så skal jeg mest sannsynlig kjøpe Turbonetics Racegate,er ikke 100% sikker på valg av wastegate enda men det blir en større T04 iallfall!!

Drit tøft da!

Lykke til!

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Låvte du skulle bli ferdig i år du. :D. Blitt bitt av samme basillen du som jeg ble. "Må bare ha litt til" så nå har jeg alle delene og alt er ferdig men bilen er solgt :(. Ikke gjør samme tabbe bare.

Jeg har fortsatt bilen da,blir nok ikke solgt med det første!!! Har blitt bitt av basillen slik som du Åge....skal bare ha en litt større turbo,skal bare ha ditt,skal bare ha datt......Blir vel aldri ferdig fortsetter jeg i samme løypa som jeg er i nå...Gamleturboen din Åge har jo aldri vært på motoren en gang,nå er det større på gang!!Har fått tilbud om en MEGET spesial KKK raceturbo type Audi Sport hysj hysj!!!Spesialpreppa av Audi Sport kun til bruk for folk som driver med racing.Kapasitet på cirka 700 hk,men den tror ikke at jeg kommer til å kjøpe.Litt dyr......men fy flate for en sinnsyk turbo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OMR

Og etter all denne trimmingen mangler fremdeles kjøreegenskapene?

Hvorfor være spydig?

Antar egentlig du bare er sjalu på at andre har kunnskaper, penger, kreativitet og arbeidsvilje til å skap noe unikt. Og Audi har alltid vært kvalitet, uansett..

Det er ikke første gangen jeg ser at du er spydig på forumet. Du er sikkert ikke gamle karen og er ikke helt ferdig å bli oppdratt, det er faktisk noe som kalles for folkeskikk. Det å la være å klage på alt andre har, kanskje han er glad i bilen sin, og jeg går utifra at han driter i din mening, men uansett, HOLD SMELLA!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OMR

Ikke bare understyring, men også krenging og stumpete oppførsel. Det ene eksemplaret jeg har litt erfaring med krenget noe helt for j*****, og virket fryktelig framtung. Selv med senk bedret ikke dette seg noe særlig...

Da hadde vel akkurat den bilen et for kjipt senkesett da, er ikke så veldig vanskelig å få en bil til å slutte å krenge, med riktig råstoff. :) Det med framtung, det er verre.. Men tror ikke Audi quattro turbo sin kommer til å bli fryktlig kjedelig akkurat. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert senkesett og gule Koni oljedempere.Det fungerer meget bra slik som bilen er nå iallefall!!!Skal endel til å unngå vridning og "stailing" med såpass mye hester,skal du unngå det må du ha noe annet enn Koni og fjærer.Har også satt på polyuretan bærearmsforinger,det hjalp en god del også.Kommer nok ikke til å bli raskeste bilen rundt Rudskogen eller Våler for den saks skyld,det er heller ikke meningen med bilen.Den skal tross alt brukes til daglig bruk.Synes du er smule frekk å rakke ned på andre,kanskje andre folk har litt annen oppfatning enn akkurat deg OMR ??????? Hadde jeg ville bygget enn rask banebil hadde jeg nok gjort helt andre ting.......vil ha den slik som den er.Understyring er jeg vant med fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Jeg har fortsatt bilen da,blir nok ikke solgt med det første!!! Har blitt bitt av basillen slik som du Åge....skal bare ha en litt større turbo,skal bare ha ditt,skal bare ha datt......Blir vel aldri ferdig fortsetter jeg i samme løypa som jeg er i nå...Gamleturboen din Åge har jo aldri vært på motoren en gang,nå er det større på gang!!Har fått tilbud om en MEGET spesial KKK raceturbo type Audi Sport hysj hysj!!!Spesialpreppa av Audi Sport kun til bruk for folk som driver med racing.Kapasitet på cirka 700 hk,men den tror ikke at jeg kommer til å kjøpe.Litt dyr......men fy flate for en sinnsyk turbo!!!

KJØP, KJØP, KJØP. Blir ikke mere morro en man lager sjøl vet du:D.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider