Gå til innhold

Hva er foran, og hva er bak..?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Hersker Hans

Det er ikke photoshop, jeg så den i Amcar bladet for noen år siden. Da stod det at bilen kunne kjøres fra begge ender. og har 2 motorer. Mulig det var en annen. men den var klin lik.

er ikke disse pick-up'ene rwd da? altså, blir det ikke helsikkes mye knoting når du kjører? kan ikke tenkte meg det ble enkelt hvis bilen har to girkasser som møtes(?) midt på skjøten... urealistisk :rolleyes:

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

er ikke disse pick-up'ene rwd da? altså, blir det ikke helsikkes mye knoting når du kjører? kan ikke tenkte meg det ble enkelt hvis bilen har to girkasser som møtes(?) midt på skjøten... urealistisk :rolleyes:

Jo, men de har jo ofte 4wd og. kanskje han har laga noe hikkemikk ut i fra det? eller kanskje det sitter Honda motor i eller ett eller annet :) husker ikke om den jeg så i bladet var akkurat den der. Men den var satt sammen på samme måte og fungerte begge veier stod. Sikkert mulig å finne på nettet. Ikke så lett å vite hva man skal søke på bare :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andeeh

Går du på noe? uhhmmwhat?

Nei,men de som kjøper en TT gjør...!!:rolleyes:

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider