***shaddiw*** Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Her er mitt nye prosjekt som jeg JOBBER med, det er veldig w.i.p ennå så den ser ikke så bra ut ennå! Jeg "PRØVER" å ta etter litt av Zein sine skills, menne, ikke go nokk ennå! :) W.I.P: Her er den med final kitet som er på den! Sia ifra hva dere mener om den da!!!! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanasand Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Pen brushing, men det bugger noe jævlig med skygger/lys på bakerste skjerm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Hanasand Pen brushing, men det bugger noe jævlig med skygger/lys på bakerste skjerm. Hehe, ja takk, men du sjønner at jeg har ikke begynt ennå på bakerste sjerm da! :) Så jeg har begynnt på front fangern, så det kommer updates senere! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanasand Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Hehe ok. En ting til, hvis du ikke vil at kit'et ditt skal se ut som plastikk må du gjøre høylysene litt skarpere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 netting grillen ser på deg, ikke der bilen ser.. bruk "skew" tool`en til å vende på denne. (edit/transform/skew) Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Vet, men gidder ikke fikse det, er for lat! :) Skall begynne med noe anet nå da! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg