Gå til innhold

Syntes dette blir feil jeg. Pol10 gjør som de vil

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

Jeg er ute i Oslo´s gater hver natt hele året rundt i forbindelse med jobb, så jeg forstår mer enn godt nok hva som foregår. Jeg ser masse politipatruljer ute hver natt, som tar seg av mer en bare trafikkale forhold. Jeg har selv sett hvordan de har reagert på meldinger de har fått om diverse forhold. Jeg hører også på sambandet deres at de reagerer som de skal på meldingene de får.Mye av det som skjer blir ikke meldt til politiet.Og jeg har gått igjennom Oslo sentrum haugevis av ganger på natterstid uten at noen har tatt fram en kniv engang. Det at 9 av 10 av alle anmeldte voldtekter ender med henleggelse er jo selvfølgelig ikke bra, men politiet må jo kunne bevise at personen som er anmeldt, virkelig er gjerningsmannen.Da er det vel der det stopper, de har ikke nok bevis til å føre saken for retten. Så til slåssingen som du var innvolvert i utenfor sentrum politistasjon: Kanskje grunnen til at du/dere ikke fikk hjelp tidsnok er at politiet har annet å gjøre inne på stasjonen enn å glane ut av vinduet for kanskje å se noe kriminelt.

 

PS: Kan ikke stikke fingeren i gjorda og lukte på kaffen, da kaffe vokser på trær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentaren hans kan være så konge den bare vil, det forandrer fortsatt ikke på det faktum at hans standpunkt er så langt ut på jordet som det er mulig å komme med en gammel volvo penta.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Ideal

 

Det hadde jo vært greit, hvis de FAKTISK tok de kriminelle. Problemet er jo bare at de helvetes purkejævlene stort sett bare er opptatt av å plage ungdommer som ikke har gjort noe galt, og slett ikke er opptatt av å gjøre noe nyttig

 

unnskyld at jeg reagerer litt sterkt her, men går det an å si noe så teit?! de som sitter inne på kontorene på sentrum politistasjon, sitter nok opptatt med avhør, anmeldelser osv. tror de har mer enn nok å gjøre. de som passer på gatene, patruljerer rundt i byen, det er ikke kontorrottene sin jobb. og en annen ting. det er regjeringen som bestemmer hva politiet skal prioritere. det er de som bestemmer jobbene deres, så slutt å legg skylden på politibetjentene. de gjør bare jobben sin.

 

P.S. det med voldtekter.. det er blitt undersøkt lenge, og det viser seg OFTE at jenter som er drita fulle blir med gutter hjem fra byen, legger seg f.eks nakne i senga dems og så har de sex og jenta angrer dagen etter.. eller at de sier nei først og lar seg overtale, så har de sex og hu angrer dagen etter. det hadde jo vært mye verre, syns jeg, om en mann ble uskyldid dømt og går med en voldtektsdom på seg resten av livet bare fordi ei jente var litt drita og angret dagen etter.. men men jeg skal ikke si at alle saker er sånn. men akkurat med det der så er det jo vanskelig å bevise.

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pol10 i sandefjord prioriterer værtfall feil etter min mening.. I sandefjord kryr det av folk som har lyst til å sloss.. desverre er 90% av dem av "våre nye landsmenn".. pol10 gjør lite for å stoppe volden, mens de heller stopper folk som leker med bilene sine..

 

her om dagen så var de oppe ved ett industri felt å kjefta løs på noen ungdommer som brekka litt rundt med bilen på en STOR parkerings plass..

 

folk som brekker litt rundt i 30-40km/t gjør relativt liten skade...

 

men i følge pol10 så blir vi mer trafikk farlige av slike ting... tror heller at man lærer hvordan bilen reagerer ved å leke litt med den på større steder..

 

men men...

 

pol10 gjør som de vil uansett hva vi sier her...

 

hjelper ikke akkurat når polti radio er lov i Norge heller... hjelper oss vel å merke :))

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Jævla snute-elskende svin, hele gjengen..

 

Hva gjør du hvis det kommer en gjeng og grisebanker deg noe så jævlig, og kommer igjen kveld etter kveld?

Er snuten ok å ha da?

 

Hva hvis bilen din blir stjålet, og snuten stopper den i en rutinekontroll, og du får den igjen?

Er snuten ok å ha da?

 

Hva hvis noen bryter seg inn mos mora di og banker og raner henne, hadde det ikke vært ok hvis snuten hadde stoppet dem?

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår