Gå til innhold

div. bilder min sedan cossie.

Sapphy

Anbefalte innlegg

Marius, takk for det! hadde sikkert vært kult med blått toppdeksel også, men eg ville helst ha det rødt siden det er det som er orginalt. Kromma deksel hadde og vært kult, det har eg litt lyst på.

Anders, Sjøl om eg er sånn nogenlunde fornøyd med motorommet kan det selvfølgelig alltid bli bedre. Eg har bare hatt bilen i et snaut år, og den er langt fra ferdig!

JHS, Helt riktig! det skal kjøres ikkje BARE pusses å poleres. Målet mitt er å ha en fin bruksbil med litt fart i.

So many assholes ...so few bullits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sapphy, er jo ikke så mye og holde styr på i en moped da...:D Krom toppdeksel hadde vært stilig, passer bra til Spec-R tanken din. Men det kan fort bli litt dyrt, for de fleste stedene som gjør sånt noe skal ha det gamle i inbytte. Men så lenge bilen går bra kan man jo ikke klage synes nå jeg.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sapphy

Marius, takk for det! hadde sikkert vært kult med blått toppdeksel også, men eg ville helst ha det rødt siden det er det som er orginalt. Kromma deksel hadde og vært kult, det har eg litt lyst på.

Anders, Sjøl om eg er sånn nogenlunde fornøyd med motorommet kan det selvfølgelig alltid bli bedre. Eg har bare hatt bilen i et snaut år, og den er langt fra ferdig!

JHS, Helt riktig! det skal kjøres ikkje BARE pusses å poleres. Målet mitt er å ha en fin bruksbil med litt fart i.

hmm tror jeg ville gått for krom da gitt!

Når SAS lå på fornebu hadde man tilgang på kormverkstedet, var en del felger som ble kromma der kan man si! :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JHS, Marius: koster litt med kromma toppdeksel, ja. ca 4500,- . uten innbytte. Mitt toppdeksel er sikkert ikkje "innbytteobjekt" lenger pga. gjennomføringane til oljeluftinga. Det hadde sikkert vært like greit å fått kromma det dekselet eg har, men eg har bare tilgang på kromming for stål, vet ikkje om noen her som krommer alu.

So many assholes ...so few bullits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sapphy

JHS, Marius: koster litt med kromma toppdeksel, ja. ca 4500,- . uten innbytte. Mitt toppdeksel er sikkert ikkje "innbytteobjekt" lenger pga. gjennomføringane til oljeluftinga. Det hadde sikkert vært like greit å fått kromma det dekselet eg har, men eg har bare tilgang på kromming for stål, vet ikkje om noen her som krommer alu.

Vegar på forumet jobber i SAS enda, jeg slutta der! Du kan høre med han om han kjenner noen på kjemi verkstedet :D

der krommer de garantert alu

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Anders

sapphy: følte det såg litt uryddigt ut oppi motorrommet. kor langt er bilen din kjørt??? såg ut så det var litt støv på de instumentene i A stolpen.

Hvis du ser nøye itte, så ser du at det ikkje e någen instrumenter i karmen..

Some people play hard to get, i play hard to want.

Lenke til kommentar
Del på andre sider