Gå til innhold

Bilen Min...!

Ranger emnet

Corfic

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Corfic

CIMG0713.JPG

Gikk det bra med parketten... synes det er litt rødt utta for avisan je... jau jau fint å ha garage (ell nuh hvordan det skrives)

btw: trengte ikke speilet som je kjøpte av deg mandel, var en f#¤%¤§ :fire: kontakt som ikke var plugga i (i den derre overgangen mellom "ramma på bilen" og døra), gubben (forje eier) som heter som mye som JÆVLA-AVKAPPA-ABÅÅRRR-HUGGU som som trakk nye høytaler ledninger tok den sikkert ut for å komme til men glemte og sette den på plass... var sikker på at det var speil motor opplegget je... jau jau... så nuh her je 1 stk sidespeil til salgs.

Mvh

Trikkern alias "Luringen" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den vw greia i front futa blir fjerna når jeg bytter rute.... ruta er jo sprekt så det blit nok ikke så lenge til....!

det røde som man ser på parketten er jo bare lakk søv og det går jo vekk med støvsugern.....

men ja siste gang jeg lakker i stua, får det er jo fae meg lakk støv overalt :-p

Golf III

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Trikkern
Originally posted by Corfic

CIMG0713.JPG

Gikk det bra med parketten... synes det er litt rødt utta for avisan je... jau jau fint å ha garage (ell nuh hvordan det skrives)

btw: trengte ikke speilet som je kjøpte av deg mandel, var en f#¤%¤§ :fire: kontakt som ikke var plugga i (i den derre overgangen mellom "ramma på bilen" og døra), gubben (forje eier) som heter som mye som JÆVLA-AVKAPPA-ABÅÅRRR-HUGGU som som trakk nye høytaler ledninger tok den sikkert ut for å komme til men glemte og sette den på plass... var sikker på at det var speil motor opplegget je... jau jau... så nuh her je 1 stk sidespeil til salgs.

Mvh

Trikkern alias "Luringen" ;)

heh litt kjipt det da..men blindplatene/blinkers fikk du vel bruk for?

har tenkt og bestille senkesett, og da kommer de 500.- godt med ;=)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider