SeVe|n|On Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 VAG er så sinnykt dyrt i forhold til kvaliteten synes nå jeg.. Men det er bare min Personlige mening da.. Men pene biler for all del.. =) Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 hahaha, detta var saklig!! hva skal vi lixom svare på det der?? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Essex hahaha, detta var saklig!! hva skal vi lixom svare på det der?? ;) POsten min ble flytta... :/ Men men.... Men står for det jeg sa uansett. Alt som heter VAG koster 50 lapper mere enn andre biler fordi de er et VAG produkt :P Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Essex hahaha, detta var saklig!! hva skal vi lixom svare på det der?? ;) Jeg er helt enig med fyren jeg... :) Tilogmed Skoda begynner å bli rimelig dyrt nå etter at det ble VAG. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Dere har tydeligvis laaang erfaring med VAG produkter og delepriser skjønner jeg.... :rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Alteza POsten min ble flytta... :/ Men men.... Men står for det jeg sa uansett. Alt som heter VAG koster 50 lapper mere enn andre biler fordi de er et VAG produkt :P Hmm kommer fra en med en Lexus i avataren. Japans svar på Audi ;) jaja.... Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Loppa Hmm kommer fra en med en Lexus i avataren. Japans svar på Audi ;) jaja.... Nope.. er ikke en Lexus det der.. er en Alteza fakitsk. Rs Z heter den. Er samme motoren (3.2T) som sitter i Lexus, men er ikke produsert på lexus fabrikken. Har slitt livet av meg for å kjøpe den bilen! Motor delene er dyre ja.. men så er den av vesentlig bedre kvalitet enn VAG bilene synes jeg... Grunnet til at jeg kjøpte den var at den var spesiell og nesten ingen hadde en sånn bil i norge.. men kan ikke si det samme om VAG, alle har jo det. Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Loppa Hmm kommer fra en med en Lexus i avataren. Japans svar på Audi ;) jaja.... Så du mener Volkswagen --> Audi og Toyota --> Lexus Da kjører vel jeg Toyota Starlet da, eller? ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Alteza Nope.. er ikke en Lexus det der.. er en Alteza fakitsk. Rs Z heter den. Er samme motoren (3.2T) som sitter i Lexus, men er ikke produsert på lexus fabrikken. Har slitt livet av meg for å kjøpe den bilen! Motor delene er dyre ja.. men så er den av vesentlig bedre kvalitet enn VAG bilene synes jeg... Grunnet til at jeg kjøpte den var at den var spesiell og nesten ingen hadde en sånn bil i norge.. men kan ikke si det samme om VAG, alle har jo det. Du unngår å svare ser jeg... hvilken erfaring har du med VAG da siden du vet at kvaliteten er så dårlig o.s.v eller er det basert på "hear say":rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Du får sammenlikne likt mot likt da! :D VAG i seg selv er vel ikke så mye dyrere enn alt annet?? Men Audi ja, det er vel kanskje litt mer dyrt enn annet. På lik linje med bmw og mercedes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by nitewlkr Du unngår å svare ser jeg... hvilken erfaring har du med VAG da siden du vet at kvaliteten er så dårlig o.s.v eller er det basert på "hear say":rolleyes: Jeg har hatt s2 og Golf, s2`en kosta det ræææva for deler bla. motorfester, drivaksler og styre stag. Golfen var ganske grei egentlig bortsett fra at 12 000 i forsikring er litt mye når du er 18 år og går på skole! Men de orginale delene som du ikke få "Pirat" deler til, koster så helt jævelig hos VAG produkter! tror jeg betalte 2200 kr per. motorfeste på s2`en. Og nytt eksos anlegg ble det på den og, husker ikke hvor mye det var, men det var mange lapper for "mye"! Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Greit nok at deler til nye biler koster..!! Men den s2`en var en 92 modell!!! Herregud.. en 10 år gammal bil da! Og så koster delene så mye!! Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Sorry at jeg hisser meg opp sånn... ikke meningen engentlig.., men er så lei sånne SUPER VAG folk, VI er best, VAG 4 ever, Vag er best, dahlback er verdens beste tuning kar, Vag vag, "kjøp deg vag og klag" sier nå jeg! Og ikke kom her å si at Toyota er dårligere kvalitet og har dyrere delepriser enn AUDI! Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Alteza Greit nok at deler til nye biler koster..!! Men den s2`en var en 92 modell!!! Herregud.. en 10 år gammal bil da! Og så koster delene så mye!! Nå er jo S2 ikke akkurat en vanlig VAG da... delene til den altezzaen din er det nok ikke "biltema" priser på de heller.... Modeller med stor motor har høyere delepriser,og motorfester på turbo biler er jo "forbruksvare" Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Alteza Nope.. er ikke en Lexus det der.. er en Alteza fakitsk. Rs Z heter den. Er samme motoren (3.2T) som sitter i Lexus, men er ikke produsert på lexus fabrikken. Har slitt livet av meg for å kjøpe den bilen! Motor delene er dyre ja.. men så er den av vesentlig bedre kvalitet enn VAG bilene synes jeg... Grunnet til at jeg kjøpte den var at den var spesiell og nesten ingen hadde en sånn bil i norge.. men kan ikke si det samme om VAG, alle har jo det. Hehe, ok. Trodde IS'n het Altezza i Japan jeg, og at det var samme bil ellers, men da fikk vi lært noe i dag også. Tatt den inn selv eller via Toyota ? 3.2T as in 3,2 l Turbo ? :confused: Tja, Toyota er det vel ingen som har her i Norge heller lol (Siden du nevner VAG under "ett". ;) Min VAG finnes det færre enn 10 av i landet ;) Golf Limited f.eks, 210 hk Golf 2 Syncro fra VW Motorsport finnes det 80 (arrester meg noen om jeg husker feil) av i verden, ingen jeg har hørt om i Norge. Golf Safari, Audi S1 , 21 stk produsert, 1 i Norge. ;) Audi S2 Sedan, 306 produsert, kanskje 10 i Norge. Audi 80 4,2 V8 Desert, 4/6 Produsert oingen i Norge Audi RS6, Audi RS4 VW Phaeton Beetle Cab... Så finnes alle de skreddersydde spesialbilene som er bestilt via Quattro Gmbh etter kundens egne ønsker. Samme konsept som BMW Indivual. Osv osv..... Finnes spesielle biler fra VAG også, bare man har kunnskapen om dem :D Kult med litt spesiele biler da, sleng ut no' mer info om din da ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg