erling Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Majestet Jeg for min del, synes en god, sakelig debatt er minst 10 ganger mer underholdende enn poster som er fulle av :) :( :o :D ;) :op :cool: :rolleyes: :mad: :eek: KOZ GID KLEMZ og det som verre er. Mvh Majestet :) Være med å leke i sandkassen en dag? ;) Nok en idiot-tråd... *Oppgitt* Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by erling Være med å leke i sandkassen en dag? ;) Nok en idiot-tråd... *Oppgitt* Ja jeg kan bli med, men kun om du kan være så snill og lære meg internettsjargong og sms-språk. Er det noe mindre idiotisk å komme med et slikt svar som du formulerer over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Majestet Jeg for min del, synes en god, sakelig debatt er minst 10 ganger mer underholdende enn poster som er fulle av :) :( :o :D ;) :op :cool: :rolleyes: :mad: :eek: KOZ GID KLEMZ og det som verre er. Mvh Majestet :) Jeg er helt enig Deres Majestet. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Majestet Ja jeg kan bli med, men kun om du kan være så snill og lære meg internettsjargong og sms-språk. Er det noe mindre idiotisk å komme med et slikt svar som du formulerer over? Ok, var ikke egentilg et svar på akkurat den posten, så det var sikkert feil at jeg trykket "quote" på den. Jeg tenkte mer på sandkasse-faktoren som gjennomsyrer hele tråden, og da spesielt dine poster. Når det kommer til SMS-språk og internettsjargong så kan jeg ikke no særlig om det, beklager. ;) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by erling Ok, var ikke egentilg et svar på akkurat den posten, så det var sikkert feil at jeg trykket "quote" på den. Jeg tenkte mer på sandkasse-faktoren som gjennomsyrer hele tråden, og da spesielt dine poster. Når det kommer til SMS-språk og internettsjargong så kan jeg ikke no særlig om det, beklager. ;) Kanskje du kunne klart å begrunne påstanden din da? Pek på hva som er så jævlig barnslig ved å stusse på konkrete faktafeil og motstridende påstander. Det er i hvert fall like barnslig i mine øyne å slenge ut ubegrunnede påstander. ":)" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Majestet Kanskje du kunne klart å begrunne påstanden din da? Pek på hva som er så jævlig barnslig ved å stusse på konkrete faktafeil og motstridende påstander. Det er i hvert fall like barnslig i mine øyne å slenge ut ubegrunnede påstander. ":)" Stresser og gnager på de samme spørsmåla 100 ganger.. Ble bare litt irreterende tilslutt. Ser ut som et dårlig politiavhør. Var sikkert pirkete av meg å kommentere det, siden jeg ikke gidder å diskutere hver minste ting i detalj. alacocaina Greitnok det med Altez(z)a, bilen er sikkert en fantasigreie. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by erling Stresser og gnager på de samme spørsmåla 100 ganger.. Ble bare litt irreterende tilslutt. Ser ut som et dårlig politiavhør. Var sikkert pirkete av meg å kommentere det, siden jeg ikke gidder å diskutere hver minste ting i detalj. alacocaina Greitnok det med Altez(z)a, bilen er sikkert en fantasigreie. Nå er det som kjent ingen som holder en pistol til ditt hode og tvinger deg til å lese dette. Dårlig politiavhør? Det eneste jeg gjør er å stille spørsmålstegn ved konkrete faktaopplysninger. Når det gjelder bildet, må jeg vel bare si som normalt her på disse sidene: "LOL" :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 genialt bilde *ler* Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 er det nå bevist at karen ikke har en slik bil ? eller har noen fått bilde av den ? Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 hehe..kan si det slik at hverken mannen eller bilen finnes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 17, 2002 Rapporter Share Skrevet November 17, 2002 Originally posted by NoLimit hehe..kan si det slik at hverken mannen eller bilen finnes.. Det var jo overraskende. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet November 17, 2002 Rapporter Share Skrevet November 17, 2002 regna med det ja ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2003 Originally posted by Alteza Nope.. er ikke en Lexus det der.. er en Alteza fakitsk. Rs Z heter den. Er samme motoren (3.2T) som sitter i Lexus, men er ikke produsert på lexus fabrikken. Har slitt livet av meg for å kjøpe den bilen! Motor delene er dyre ja.. men så er den av vesentlig bedre kvalitet enn VAG bilene synes jeg... Grunnet til at jeg kjøpte den var at den var spesiell og nesten ingen hadde en sånn bil i norge.. men kan ikke si det samme om VAG, alle har jo det. Ha en som ikke vet hva han prater om Altessa og lexus IS200/300 er akuratt samme bil og blir produsert på samme fabrikk. I USA og europa blir den solgt som Lexus fordi da er det enklere og få et større marked. og Lexus LX er jo det samme som Land cruiser bare at det er med litt mere juggel og stasj. Den råeste du får av den du har heter Tom`s 280RS 2,8 liters rekke sekser er faktisk råere enn 3,2 literen. Tom`s utgaven har urbo og intercooler. yter 280 hester og der er den sperret. blokken i denn er helt idetisk med supra blokken men den er bare litt mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Mai 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2003 Hmm, skjønner ikke helt vitsen med å skryte på seg en bil man ikke har... La merke til en del feil opplysninger jeg også underveis... F. eks. "og et trekk som var sydd inn i taket, der det stod Power by blitz" Mener hvis det hadde vært tilfelle, så ville det nok heller stått "powerED by blitz";) Men jeg er ganske så sikker på at han kan ha tatt opp lån for å kjøpe "suzuki altTSa`en sin":D Har vært endel på besøk i hamar for tiden, og jeg har heller ikke verken sett eller hørt om den bilen... Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2003 Denne saken er vel ute av verden for lenge siden. Hverken bilen eller personen finnes. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg