Gå til innhold

Vag meg her og VAG meg der..!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Majestet

Ja jeg kan bli med, men kun om du kan være så snill og lære meg internettsjargong og sms-språk. Er det noe mindre idiotisk å komme med et slikt svar som du formulerer over?

Ok, var ikke egentilg et svar på akkurat den posten, så det var sikkert feil at jeg trykket "quote" på den. Jeg tenkte mer på sandkasse-faktoren som gjennomsyrer hele tråden, og da spesielt dine poster. Når det kommer til SMS-språk og internettsjargong så kan jeg ikke no særlig om det, beklager. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erling

Ok, var ikke egentilg et svar på akkurat den posten, så det var sikkert feil at jeg trykket "quote" på den. Jeg tenkte mer på sandkasse-faktoren som gjennomsyrer hele tråden, og da spesielt dine poster. Når det kommer til SMS-språk og internettsjargong så kan jeg ikke no særlig om det, beklager. ;)

Kanskje du kunne klart å begrunne påstanden din da? Pek på hva som er så jævlig barnslig ved å stusse på konkrete faktafeil og motstridende påstander.

Det er i hvert fall like barnslig i mine øyne å slenge ut ubegrunnede påstander. ":)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

Kanskje du kunne klart å begrunne påstanden din da? Pek på hva som er så jævlig barnslig ved å stusse på konkrete faktafeil og motstridende påstander.

Det er i hvert fall like barnslig i mine øyne å slenge ut ubegrunnede påstander. ":)"

Stresser og gnager på de samme spørsmåla 100 ganger.. Ble bare litt irreterende tilslutt. Ser ut som et dårlig politiavhør. Var sikkert pirkete av meg å kommentere det, siden jeg ikke gidder å diskutere hver minste ting i detalj. alacocaina

Greitnok det med Altez(z)a, bilen er sikkert en fantasigreie.

post-441-13804850497154_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erling

Stresser og gnager på de samme spørsmåla 100 ganger.. Ble bare litt irreterende tilslutt. Ser ut som et dårlig politiavhør. Var sikkert pirkete av meg å kommentere det, siden jeg ikke gidder å diskutere hver minste ting i detalj. alacocaina

Greitnok det med Altez(z)a, bilen er sikkert en fantasigreie.

Nå er det som kjent ingen som holder en pistol til ditt hode og tvinger deg til å lese dette. Dårlig politiavhør? Det eneste jeg gjør er å stille spørsmålstegn ved konkrete faktaopplysninger.

Når det gjelder bildet, må jeg vel bare si som normalt her på disse sidene: "LOL" :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 5 months later...
Originally posted by Alteza

Nope.. er ikke en Lexus det der.. er en Alteza fakitsk. Rs Z heter den. Er samme motoren (3.2T) som sitter i Lexus, men er ikke produsert på lexus fabrikken. Har slitt livet av meg for å kjøpe den bilen!

Motor delene er dyre ja.. men så er den av vesentlig bedre kvalitet enn VAG bilene synes jeg... Grunnet til at jeg kjøpte den var at den var spesiell og nesten ingen hadde en sånn bil i norge.. men kan ikke si det samme om VAG, alle har jo det.

Ha en som ikke vet hva han prater om

Altessa og lexus IS200/300

er akuratt samme bil og blir produsert på samme fabrikk.

I USA og europa blir den solgt som Lexus fordi da er det enklere og få et større marked.

og Lexus LX er jo det samme som Land cruiser bare at det er med litt mere juggel og stasj.

Den råeste du får av den du har heter Tom`s 280RS 2,8 liters rekke sekser er faktisk råere enn 3,2 literen.

Tom`s utgaven har urbo og intercooler.

yter 280 hester og der er den sperret.

blokken i denn er helt idetisk med supra blokken men den er bare litt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skjønner ikke helt vitsen med å skryte på seg en bil man ikke har...

La merke til en del feil opplysninger jeg også underveis...

F. eks. "og et trekk som var sydd inn i taket, der det stod Power by blitz"

Mener hvis det hadde vært tilfelle, så ville det nok heller stått "powerED by blitz";)

Men jeg er ganske så sikker på at han kan ha tatt opp lån for å kjøpe "suzuki altTSa`en sin":D

Har vært endel på besøk i hamar for tiden, og jeg har heller ikke verken sett eller hørt om den bilen...

Kristian

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider