Majestet Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Jeg synes den høres for rå ut, om du skjønner hva jeg mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by boXer Toyota har vel aldri laget noen 3.2l rekke6, så da må det være en borret 3liter 2JZ-GTE motor da? Det har jeg heller aldri hørt om siden 3litern er så vass i original stand at det er ikke noe vits å borre den. Har heller aldri hørt om en Toyota Altezza (Lexus IS) med sånn motor på 415hk originalt. Jeg har alltid trudd at Supra Twin Turbo var den sterkeste bilen Toyota har produsert. Er dette en spesial bygget fabrikksbil, eller bygget av et tuning firma? Høres iaff ut som en utrolig RÅ bil, synd det er høyre ratt da :) Nå den personen som startet tråden også er utenfor topic så gjør vel ikke det deg noe?? Jeg vet ikke noe om bilen omtrent, er onkelen min som skaffet den til meg gjennom sine kontakter. I papirene som jeg fikk da bilen ble importert står det 3.2 Liter TURBO, men kan godt henne det er helt feil, bilen hadde gått 120 000 da jeg fikk den og var så å si strøken. Jeg vet ikke hva den er brukt til om den er brukt til bane eller vanlig familiebil eller noe som helst.. Jeg synes bilen er nice og er meget fonøyd! Går som en klokke og er en værsting på veien :) Så gidder ikke forsvare meg eller diskutere hva slags motor det er i den, for jeg har ikke peiling på hva det er under panseret. Kan godt henne den er trimmet, var masse BLITZ klistremerker på den da jeg fikk den.. over alt! Kan godt henne det er noe tuning greier, eller kan være reklame for DEKk i japan.. hvem vet.. Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Alteza Jeg vet ikke noe om bilen omtrent, er onkelen min som skaffet den til meg gjennom sine kontakter. I papirene som jeg fikk da bilen ble importert står det 3.2 Liter TURBO, men kan godt henne det er helt feil, bilen hadde gått 120 000 da jeg fikk den og var så å si strøken. Jeg vet ikke hva den er brukt til om den er brukt til bane eller vanlig familiebil eller noe som helst.. Jeg synes bilen er nice og er meget fonøyd! Går som en klokke og er en værsting på veien :) Så gidder ikke forsvare meg eller diskutere hva slags motor det er i den, for jeg har ikke peiling på hva det er under panseret. Kan godt henne den er trimmet, var masse BLITZ klistremerker på den da jeg fikk den.. over alt! Kan godt henne det er noe tuning greier, eller kan være reklame for DEKk i japan.. hvem vet.. Unnskyld at jeg sier det, men du virker faktisk ikke troverdig, ikke i mine øyne i hvert fall. - Du sier både at bilen er 98 modell og 99 modell. - Bilen slik du beskriver den eksisterer ikke, og må da i følge dine beskrivelser ha gjennomgått STORE modifikasjoner. - Disse modifikasjonene vet du ingenting om. - I profilen din er det oppgitt at bilen er umodifisert. - Du vet hvordan en dumpventil fungerer, men ikke om du har en. (atmosfærisk). - Du vet ikke om det stemmer at motoren din er en 3,2 Turbo, men du vet samtidig at du har et stort konefilter rett på turboen. - Skiltene ser ikke norske ut -Bildet av interiøret ser ut som om det er klippet rett ut av en "katalog". - Du nevner at bilen har tre setebelter bak, men nevner ikke den store, fete skjermen du "har" på dashbordet. Hvis det mot formodning skulle vise seg at jeg tar helt feil, vil jeg være den første til å beklage, det lover jeg. Men jeg synes historien din er for god til å være sann. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Full av Blitz merker ? Dette høres ut som en bil trimmingskåte autofile motorhorer som oss har lyst til å titte på. :D Og på den annen side deler jeg vår Majestets tanker om bilen ;) Helt siden 415 hk..... tror neppe den er tollet inn med den effekten til 370.000 riksdaler i en 98/99 modell iaf ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Majestet Unnskyld at jeg sier det, men du virker faktisk ikke troverdig, ikke i mine øyne i hvert fall. - Du sier både at bilen er 98 modell og 99 modell. - Bilen slik du beskriver den eksisterer ikke, og må da i følge dine beskrivelser ha gjennomgått STORE modifikasjoner. - Disse modifikasjonene vet du ingenting om. - I profilen din er det oppgitt at bilen er umodifisert. - Du vet hvordan en dumpventil fungerer, men ikke om du har en. (atmosfærisk). - Du vet ikke om det stemmer at motoren din er en 3,2 Turbo, men du vet samtidig at du har et stort konefilter rett på turboen. - Skiltene ser ikke norske ut -Bildet av interiøret ser ut som om det er klippet rett ut av en "katalog". - Du nevner at bilen har tre setebelter bak, men nevner ikke den store, fete skjermen du "har" på dashbordet. Hvis det mot formodning skulle vise seg at jeg tar helt feil, vil jeg være den første til å beklage, det lover jeg. Men jeg synes historien din er for god til å være sann. :) Tro hva du vil du... ! Heregud, orker ikke drive å forsvare meg overfor deg om bilen min. Tro hva du vil :) nekter deg ikke... Men vis du vet om en fin måte å sjekke hvor mye kubikk motoren er på uten å ta av toppen så tar ejg gjerne mot råd. Jeg tør rett å slett ikke å tukle noe med bilen, er alt for redd for den! (gidder iallefall ikke når den fungerer som den skal) Men tror du jeg sitter her og juger så får du bare tro det. Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Alteza Tro hva du vil du... ! Heregud, orker ikke drive å forsvare meg overfor deg om bilen min. Tro hva du vil :) nekter deg ikke... Men vis du vet om en fin måte å sjekke hvor mye kubikk motoren er på uten å ta av toppen så tar ejg gjerne mot råd. Jeg tør rett å slett ikke å tukle noe med bilen, er alt for redd for den! (gidder iallefall ikke når den fungerer som den skal) Men tror du jeg sitter her og juger så får du bare tro det. Bare så det er sagt: At du ikke "gidder" å "forsvare" deg mot mine påstander, ikke gidder å svare på "PM"'en jeg sendte deg, gjør deg ikke noe mer troverdig i mine øyne :) Hadde jeg vært deg, og kanskje til og med sittet med nøklene til dette vidunderet i lomma, ville jeg gjort alt i min makt for å tilbakevise påstandene. Jeg har tross alt opparbeidet meg ganske stor fallhøyde med mine påstander. Hvis så er tilfelle at du faktisk har bilen, kan det da umulig være noen stor jobb å svare på mine påstander / Personal Messages / spørsmål? Hvorfor oppgir du et sted at bilen er original, et annet sted at den er modifisert? Hvorfor skriver du et sted at bilen er 98 modell, et annet sted 99 modell? Hva er URL'en til informasjonen du kom med tidligere? Kan du legge ut flere bilder? Hvorfor ser det ut som om du ikke har norske skilter? Hvordan har en gutt født i 1983 råd til å kjøpe og drifte en bil til 390.000,-? (Jeg vet at dette er individuelt, men alikevel, de færreste 18 / 19 - åringer har så dyre biler.) Det koster vel ikke rent lite i fuelmix på denne kjerra? Mvh Majestet Som har en viss BMW med 275/50/18 dekk på vgs diskusjonssider friskt i minne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Alteza Tro hva du vil du... ! Heregud, orker ikke drive å forsvare meg overfor deg om bilen min. Tro hva du vil :) nekter deg ikke... Men vis du vet om en fin måte å sjekke hvor mye kubikk motoren er på uten å ta av toppen så tar ejg gjerne mot råd. Jeg tør rett å slett ikke å tukle noe med bilen, er alt for redd for den! (gidder iallefall ikke når den fungerer som den skal) Men tror du jeg sitter her og juger så får du bare tro det. Kan du ikke ta deg en tur på et av treffa våre da? Hadde vært fett å se på bilen din, den må jo være helt rå, spesielt siden ingen har hørt om den før og den er tunet av Blitz! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Høres ut som en bil som er bygget av BLITZ jo!!! Det kan jo absolutt være en mulighet, og da skal man ikke se bort i fra at den har 415hk og er jævli vass :D Men at de har borra en 2JZ motor til 3.2liter (som de sikkert har gjort da) er jo ganske sært :) Burde gå ann å finne info om bilen din hvis du poster info om den på et forume som feks. http://www.is300forums.com Høres grymt(!!!) ut, håper du møter på noen treff til neste år ;) EDIT: http://www.is300forums.com var adressen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Majestet Mvh Majestet Som har en viss BMW med 275/50/18 dekk på vgs diskusjonssider friskt i minne :) satt faktisk å tenkte på Opensea jeg også når jeg leste denne tråden :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Majestet Mvh Majestet Som har en viss BMW med 275/50/18 dekk på vgs diskusjonssider friskt i minne :) Hehe... Det er en ev de heftigste diskusjonene jeg har sett! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by boXer Men at de har borra en 2JZ motor til 3.2liter (som de sikkert har gjort da) er jo ganske sært :) Uten at jeg kjenner motoren du snakker om spesielt, så kan det jo sies generelt at slagvolum oftest økes ved og øke slaglengden. "Bare" og skifte veivakselen ikke sant. ;) (++evt råder osv, men man slipper og borre opp. (Antar du bare glemte denne muligheten ;) ) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Majestet Bare så det er sagt: At du ikke "gidder" å "forsvare" deg mot mine påstander, ikke gidder å svare på "PM"'en jeg sendte deg, gjør deg ikke noe mer troverdig i mine øyne :) Hadde jeg vært deg, og kanskje til og med sittet med nøklene til dette vidunderet i lomma, ville jeg gjort alt i min makt for å tilbakevise påstandene. Jeg har tross alt opparbeidet meg ganske stor fallhøyde med mine påstander. Hvis så er tilfelle at du faktisk har bilen, kan det da umulig være noen stor jobb å svare på mine påstander / Personal Messages / spørsmål? Hvorfor oppgir du et sted at bilen er original, et annet sted at den er modifisert? Hvorfor skriver du et sted at bilen er 98 modell, et annet sted 99 modell? Hva er URL'en til informasjonen du kom med tidligere? Kan du legge ut flere bilder? Hvorfor ser det ut som om du ikke har norske skilter? Hvordan har en gutt født i 1983 råd til å kjøpe og drifte en bil til 390.000,-? (Jeg vet at dette er individuelt, men alikevel, de færreste 18 / 19 - åringer har så dyre biler.) Det koster vel ikke rent lite i fuelmix på denne kjerra? Mvh Majestet Som har en viss BMW med 275/50/18 dekk på vgs diskusjonssider friskt i minne :) Hvor ser jeg den PM greia ? Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Under "Private Messages". Det står kun et spørsmål om hvor URL'en til infoen din er. Du kan jo legge ut svarene på spørsmålene her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Nei, bare fant på den tekniske infoen jeg la ut om bilen tidligere jeg da!!! HAHAHAH :P NOT!!!!!! Satt faen meg å skrev direkte avskrift av det tech. arket jeg fikk med bilen!!! GRRRRRRRRRRRRRRR! Vet ikke hvordan jeg skal bevise at jeg har bilen...! Men gidder ikke å diskutere mere med dere om det.. la oss snakke om noe anna før jeg klikker!!!!!!! (En stor takk til tastaturet mitt som har holdt ut med mange harde slag den siste tiden) Ps. Minnestund for INSERT knappen min i morgen kl 13:00 Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 When Quoute=Lie If Reply=suspicious>Then INSERT More Lies ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg