SeVe|n|On Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Majestet Du skriver først i det såkalte tech-arket ditt, FRA BLITZ: "Three-point Seatbelts for all seating positions, including front with pre-tensioners and force limiters" Altså, på norsk: Trepunkts-seler i alle seter. Så skriver du: "var IKKE lov med 4 punkts seler i norge". Du har jo selv skrevet at du ikke har gjort noe med bilen. Ble det tilfeldigvis 4-punktsseler over natten? :) Sorry, skrev feil da, mente 3 punkts.seler, men står at det er ulovlig med 4. punkts. sel i eu-kontroll arket jeg fikk. Derfor fikk sikkerhets-belte en 2er feil. Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Alteza Sorry, skrev feil da, mente 3 punkts.seler, men står at det er ulovlig med 4. punkts. sel i eu-kontroll arket jeg fikk. Derfor fikk sikkerhets-belte en 2er feil. Du skrev jo av Tech-arket ditt fra blitz, gjorde du ikke? Det skal vel litt til å skrive feil da, siden du har skrevet "three", og ikke tallet "3"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Majestet Du skrev jo av Tech-arket ditt fra blitz, gjorde du ikke? Det skal vel litt til å skrive feil da, siden du har skrevet "three", og ikke tallet "3"? Ja, men måtte ha EU kontroll på NAF og de tok det som 4. punktseler!!!!!!!!!! angry angry Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Alteza Ja, men måtte ha EU kontroll på NAF og de tok det som 4. punktseler!!!!!!!!!! angry angry Ja, selvfølgelig. Når det står "three-point" i "tech-arket" fra blitz, og det er tre-punkts i bilen, tar de det selvfølgelig som fire-punkts. Hvorfor tenkte ikke jeg på det? Kjære "alteza" (Du vet at du har klart å stave navnet på "bilen" din feil?), jeg anseer denne diskusjonen som død, og bilen din som ikke-eksisterende. Jeg skal slutte å plage deg nå. Gi lyd fra deg når du skal på treff, så kan jeg se dette vidunderet på nært hold. Til den tid: God bedring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Hallo Alteza? ser jeg snart bilen en runde på hamar eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Majestet Ja, selvfølgelig. Når det står "three-point" i "tech-arket" fra blitz, og det er tre-punkts i bilen, tar de det selvfølgelig som fire-punkts. Hvorfor tenkte ikke jeg på det? Kjære "alteza" (Du vet at du har klart å stave navnet på "bilen" din feil?), jeg anseer denne diskusjonen som død, og bilen din som ikke-eksisterende. Jeg skal slutte å plage deg nå. Gi lyd fra deg når du skal på treff, så kan jeg se dette vidunderet på nært hold. Til den tid: God bedring! Alteza skrives Alteza!!!! Ikke noe stavefeil her takk. ps. hvordan mener du det skrives da ? Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by NoLimit Hallo Alteza? ser jeg snart bilen en runde på hamar eller? Jepp, vi kan treffes der ikveld ? Skal inn til hamar og fixe nye vinter-felgs etterpå. :) Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Alteza Alteza skrives Alteza!!!! Ikke noe stavefeil her takk. ps. hvordan mener du det skrives da ? Altezza mener jeg det skal være. Du kan jo gå ut og sjekke bak på bilen din? Ånei, stemmer det, den eksisterer ikke :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Alteza Jepp, vi kan treffes der ikveld ? Skal inn til hamar og fixe nye vinter-felgs etterpå. :) Ta med kamera, No limit! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Majestet Altezza mener jeg det skal være. Du kan jo gå ut og sjekke bak på bilen din? Ånei, stemmer det, den eksisterer ikke :eek: Ser at det skrives både alteza og altezza! Sjekk selv! Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Alteza Jepp, vi kan treffes der ikveld ? Skal inn til hamar og fixe nye vinter-felgs etterpå. :) Jeg er i distriktet innimellom, er det greit at jeg stikker innom en gang og? Du kan PM'e meg nummeret ditt hvis du vil. Høres fet ut denne bilen.. :rolleyes: Du kjører om vinteren og da eller, siden du skal ha vinterhjul? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by eirikoo Jeg er i distriktet innimellom, er det greit at jeg stikker innom en gang og? Du kan PM'e meg nummeret ditt hvis du vil. Høres fet ut denne bilen.. :rolleyes: Du kjører om vinteren og da eller, siden du skal ha vinterhjul? Kjører om vintern ja.. bare heiser den til vinteren. har bestilt nye dekk og felger nå. 205/50/16" Skal hente dem idag :) Så da får |NoLimit| sett på bilen en tur og. Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Alteza Så da får |NoLimit| sett på bilen en tur og. Hvis så er tilfelle, skal jeg virkelig beklage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Loppa Uten at jeg kjenner motoren du snakker om spesielt, så kan det jo sies generelt at slagvolum oftest økes ved og øke slaglengden. "Bare" og skifte veivakselen ikke sant. ;) (++evt råder osv, men man slipper og borre opp. (Antar du bare glemte denne muligheten ;) ) Ja, sant det. JUN leverer stroker kit for 2JZ(3 liter rekke6) motorene som utgjør 3.2liter. Ikke at jeg hadde giddi å stroka den motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Alteza Supra er laaaangt fra den sterkeste motoren Toyota har laget. Bare tenk på v10`rn til toyota den er nok endel sterkere enn seksern. Oki sorry... SERIEprodusert mente jeg. Men samma det, bilen din er neppe trimmet av fabrikk så da er det ikke så nøye :D. Originally posted by Alteza Vet ikke hvor mye fuel den bruker på mila, men ikke så kjempe masse vis du kjørerpent. Har jo Kj.Computer, men står på et språk jeg ikke skjønner der! Hvordan er kjøre computeren? Er hele displayet digitalt? Da trur jeg KANSKJE at Toyota kan bytte ut programvaren for at du skal få det på et språk du fortsår bedre ;) :) Verdt å høre med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg