Mk2-16v Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Alteza: Hvordan tør du å kjøre rundt i den dyre bilen når du bare er 19år? Hadde jeg vært 19år og hatt en så dyr (FET) bil ville jeg ikke tørt å kjøre rundt i den, det er jo veldig lett å bli litt eplekjekk når man er ute å kjører og dra av veien eller lignende. Forsikringa på den bilen må jo være svinedyr hvis den står i ditt navn? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 synes det meste har hørtes tvilsomt ut..:rolleyes: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 fant dette på en side.. Blitz tuned Toyota Alteza (aka Lexus IS300) having fun.. Vil det kansje si att en Toyota Alteza = Lexus IS300??? liger en filmsnutt av bilen på : http://w1.movies.taner.net/ Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Finner den ikke jeg :( mer spesifik?? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Alteza Jeg vet ikke noe om bilen omtrent, er onkelen min som skaffet den til meg gjennom sine kontakter. I papirene som jeg fikk da bilen ble importert står det 3.2 Liter TURBO, men kan godt henne det er helt feil, bilen hadde gått 120 000 da jeg fikk den og var så å si strøken. Jeg vet ikke hva den er brukt til om den er brukt til bane eller vanlig familiebil eller noe som helst.. Jeg synes bilen er nice og er meget fonøyd! Går som en klokke og er en værsting på veien :) Så gidder ikke forsvare meg eller diskutere hva slags motor det er i den, for jeg har ikke peiling på hva det er under panseret. Kan godt henne den er trimmet, var masse BLITZ klistremerker på den da jeg fikk den.. over alt! Kan godt henne det er noe tuning greier, eller kan være reklame for DEKk i japan.. hvem vet.. Her lukter det løk og løgn lang vei....bullshit Det står 3,2 liter turbo i papirene, men du "vet" ikke om dette stemmer? Eh....hvis det sitter en sneglehus-lignende gjenstand på det varmeste røret aka eksosrøret er det turbo, eller har du ikke hatt opp panseret på bilen?...:rolleyes: Kan ikke skjønne at en bil som er så "hot" kan være kjørt 120 000 km eller enda verre miles (??) i løpet av knapt 4 år.... Hvis det var "masse" blitz-merke på bilen da du fikk den....hvorfor er det da ingen merker på bilen på bildet?????? Når det gjelder bilder...få tak i noen med elektronisk kamera og knips noen! BTW: Markedssjef for Toyota heter Dag Henrik Rølmann...trodde han het Odd jeg???? Jeg tror du er en 14-åring som har sett "The fast and the furious" på video litt for mange ganger. Hvis du er heldig får du kanskje en Suzuki FZ til komfirmasjonen som du kan feste alle Blitz merkene på.....:D :D Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 hvordan gir kasse har den? Blir ikke 300is bare levert med automat? Eller har du supra kassa og? Hvis du har 2jz med overladning så burde den ha noe som tåler litt...! Men altezza i japan er jo liksom lexus is med 3sgte motoren... for å få 3.2 i en lexus 300 is så må det jo 'litt' mods til, det er jo seff mulig....! Men åssen deler har blitz brukt? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Det merkeligste, synes jeg, er at en som "har" en så spesiell bil ikke vet mer om den. Hallo !!!! Ingen, uansett onkel, importerer en 415 hk Altezza/Lexus uten og vite nøyaktig hva som finnes under panseret! En som har så "lite" peil på bil (sorry men...) ender ikke opp med en slik vogn. Glem det!!!! ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Det var akkurat det jeg syns er rart og! Dette er en entusiastbil, og ikke noe man 'ender' opp med fordi Skoda Octavia var utsolgt liksom.. Da er det veldig rart at man ikke vet mer om bilen. Faen heller, når man skal ha ny bil eller bare lurer på det, så skaffer hvertfall jeg meg all info jeg greier å få henda på, og leser så mye jeg kan! Og er man interessert i japsebiler, så VET man hva Blitz er. ;) Men for all del.. Det høres bare skikkelig rart ut.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Hvis Marius sjekker IP'en til vedkommende, finner du kanskje ut at det er en av ringrevene her som spiller oss et lite puss? Bare en tanke... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Majestet Hvis Marius sjekker IP'en til vedkommende, finner du kanskje ut at det er en av ringrevene her som spiller oss et lite puss? Bare en tanke... :) Det har jeg tenkt på også.. Det kan jo til og med være meg? :D edit: Egentlig så gidder jeg ikke å engasjere meg så veldig, men det hadde jo vært tøft å se denne bilen, men jeg tipper at det er en jesusbil det og. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 var det ikke noen som skulle møte han i hamar i går da? åssen gikk det? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by eirikoo Det har jeg tenkt på også.. Det kan jo til og med være meg? :D edit: Egentlig så gidder jeg ikke å engasjere meg så veldig, men det hadde jo vært tøft å se denne bilen, men jeg tipper at det er en jesusbil det og. Signaturen din ville passet god til en annen person ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVe|n|On Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Sjekk hvordan denne diskusjonen startet da! Hadde jeg bare kødda med bilen og alt, så tror jeg at jeg ville satt inn en post som "Ingen kjører fra meg" eller.no, denne diskusjoenne startet med at jeg la inn et vanlig thread om at deler til toyota er billigere enn AUDI sin deler..! Så begynte loppa a Le av meg fordi jeg kjørte Alteza, ALteza var visst japans svar på Audi! Så lurte han på mere info om bilen... jeg har aldri nevnt hva slags bil jeg har eller hvordan eller skrytt på noe slags måte! Hadde jeg kødda med dette, så hadde jeg iallefall satt inn en thread som gjorde at noen spurte om bilen min og hva det var osv..! Men jeg har ikke satt inn noe som helst sånn..!! Siter wrrooommmm prrrrrrr wroooomm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Alteza Sjekk hvordan denne diskusjonen startet da! Hadde jeg bare kødda med bilen og alt, så tror jeg at jeg ville satt inn en post som "Ingen kjører fra meg" eller.no, denne diskusjoenne startet med at jeg la inn et vanlig thread om at deler til toyota er billigere enn AUDI sin deler..! Så begynte loppa a Le av meg fordi jeg kjørte Alteza, ALteza var visst japans svar på Audi! Så lurte han på mere info om bilen... jeg har aldri nevnt hva slags bil jeg har eller hvordan eller skrytt på noe slags måte! Hadde jeg kødda med dette, så hadde jeg iallefall satt inn en thread som gjorde at noen spurte om bilen min og hva det var osv..! Men jeg har ikke satt inn noe som helst sånn..!! Bildene av bilen er med utenlandske skilter, og du sier den var "full" av blitz merker når du fikk den... men hvor er merkene på bildet? møt Nolimit i hamar og la han ta bilde av bil så kanskje folk tror deg.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Majestet Signaturen din ville passet god til en annen person ;) Man skal være forsiktig med å kalle folk for løgnere, men det ER rart at det dukker opp en slik one-of-a-kind bil, og eieren vet svært lite om den. Men jeg er den første til å gratulere! Er det ok at jeg tar meg en tur opp til uka og ser på den, Altezza? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg