Gå til innhold

Vag meg her og VAG meg der..!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Överladdaren

Her lukter det løk og løgn lang vei....bullshit

Det står 3,2 liter turbo i papirene, men du "vet" ikke om dette stemmer? Eh....hvis det sitter en sneglehus-lignende gjenstand på det varmeste røret aka eksosrøret er det turbo, eller har du ikke hatt opp panseret på bilen?...:rolleyes:

Kan ikke skjønne at en bil som er så "hot" kan være kjørt 120 000 km eller enda verre miles (??) i løpet av knapt 4 år....

Hvis det var "masse" blitz-merke på bilen da du fikk den....hvorfor er det da ingen merker på bilen på bildet??????

Når det gjelder bilder...få tak i noen med elektronisk kamera og knips noen!

BTW: Markedssjef for Toyota heter Dag Henrik Rølmann...trodde han het Odd jeg????

Jeg tror du er en 14-åring som har sett "The fast and the furious" på video litt for mange ganger. Hvis du er heldig får du kanskje en Suzuki FZ til komfirmasjonen som du kan feste alle Blitz merkene på.....:D :D

Merkene var inne i bilen da vettu!

Hadde fakitsk en suzuki ja.. en TSX blotrimma med 11.5 sett malossi kjøpt i sverige :) Hadde 117 dyser og power filter, plus mange timers filing og pussing i utblåsninga, og snitta smidde stempler seff, og 2 over borrede kanaler, hehe.. gikk 118 km/t på flåa! :) Da den gikk da, og ikke hadde skjært seg :/

Og drit i å vær så eplekjekk a! Greit nok at du ikke tror på meg, men går an å ha litt respekt for det! :P

wrrooommmm prrrrrrr wroooomm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Alteza

Merkene var inne i bilen da vettu!

Hadde fakitsk en suzuki ja.. en TSX blotrimma med 11.5 sett malossi kjøpt i sverige :) Hadde 117 dyser og power filter, plus mange timers filing og pussing i utblåsninga, og snitta smidde stempler seff, og 2 over borrede kanaler, hehe.. gikk 118 km/t på flåa! :) Da den gikk da, og ikke hadde skjært seg :/

Og drit i å vær så eplekjekk a! Greit nok at du ikke tror på meg, men går an å ha litt respekt for det! :P

Og ja.... og de var selvfølgelig ikke der da bildene av interiøret ble tatt da eller?imstupid

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Og ja.... og de var selvfølgelig ikke der da bildene av interiøret ble tatt da eller?imstupid

Var jo ikke så mange, men var et stort et i bakruta som var temmelig digert.. så var det på felgene, og et trekk som var sydd inn i taket, der det stod Power by blitz

wrrooommmm prrrrrrr wroooomm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Det var akkurat det jeg syns er rart og!

Dette er en entusiastbil, og ikke noe man 'ender' opp med fordi Skoda Octavia var utsolgt liksom..

Da er det veldig rart at man ikke vet mer om bilen.

Faen heller, når man skal ha ny bil eller bare lurer på det, så skaffer hvertfall jeg meg all info jeg greier å få henda på, og leser så mye jeg kan!

Og er man interessert i japsebiler, så VET man hva Blitz er. ;)

Men for all del.. Det høres bare skikkelig rart ut..

Skal ikke si hva jeg syns om denne saken men når jeg kjøpte Celican viste jeg ikke at det fantes en med 4X4. Importtuning fortalte meg om DEN kule bilen som en kompis hadde til salgs. Jeg fant ingen bilder eller info om bilen. Noen dager etter stod jeg å så på bilen ute en kveld i regnet. Kjørte den 10min før jeg kjøpte den. Visste ikke om det virkelig var 4x4 engang :D. Ble jo glad i den bilen også etterhvert.:) Vil bare si at det er ikke alle som er like pirkete når de kjøper bil.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Man skal være forsiktig med å kalle folk for løgnere, men det ER rart at det dukker opp en slik one-of-a-kind bil, og eieren vet svært lite om den.

Men jeg er den første til å gratulere!

Er det ok at jeg tar meg en tur opp til uka og ser på den, Altezza?

Jeg er fullt klar over fallhøyden min, og som jeg har poengtert flere ganger, jeg skal bøye meg i støvet og legge meg langflat om bilen er reel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

Jeg er fullt klar over fallhøyden min, og som jeg har poengtert flere ganger, jeg skal bøye meg i støvet og legge meg langflat om bilen er reel. :)

Henger meg på den jeg. Er dette en reell bil er det jo bare helt topp det, men de fleste synes det høres "rart" ut, og det tror jeg "Alteza" hadde synes selv om det hadde vært en annen som kom med denne "historien". Ingenting hadde vært bedre om bilen faktisk finnes ;) (Flere Japser og kjøre fra :D )

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Så begynte loppa a Le av meg fordi jeg kjørte Alteza, ALteza var visst japans svar på Audi!

? Lo vel ikke av det vel. Har hatt Lexus IS 200 selv jeg. 2 mnd riktignok, men digget bilen som bare det jeg :D At jeg kaller den Japans svar på Audi, må da være udelt positivt ?

For the record: Her er hva jeg skrev:

Hmm kommer fra en med en Lexus i avataren. Japans svar på Audi ;)

jaja....

:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

Så har jeg vært borti et "lignende" tilfelle (dog minst 100 ganger "verre") før, på vgs diskusjonssider :)

Obs! Tråden har over 500 poster..

Offtopic:

Hvorfor dro du ikke bare og møtte han i sandvika?

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det skrives både alteza og altezza! Sjekk selv!

Corolla staves også Corola øhhhhhh heyyou....... Merkelig at du hadde ønsket deg denne bilen såå lenge, men har ikke den minste peiling på hvordan Altezza skrives eller hvilken motor du har i bilen osv (JA Altezza skrives Alteza når du har skrevet FEIL)

Men da er det vel godt at en liten tass som meg på 17 år kjenner bilen din bedre enn deg selv!!! :rolleyes:

Du har to typer Toyota Altezza, en AS200 og en RS200 også har du Lexus IS200

ORIGINALE SPECS:

Toyota Altezza AS200: 1998ccm DOHC, 6syl, 160HK

Toyota Altezza RS200: 1998ccm DOHC, 3S-GE 4syl, 215HK

Lexus IS200: 1988ccm DOHC, 1G-FE 6syl, 114kw/155HK

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg et forslag til alle dere som av en eller annen grunn ikke trur på Alteza om hva han sier om bilen sin...

HOLD KJEFT!!!

Helt til det motsatte er bevist så har Alteza en Toyota Altezza med 415hk, og det er ikke noe dere kan gjøre med det.

Ingen av dere kommer med noen saklige begrunnelser til å tvile på Alteza.... Dere er bare liker ikke tanken på at noen kanskje har en så feit og uvanlig bil ;)

PS. Gratulerer, dere ødla tråden til Alteza, og ga han en elendig 'velkomst' til forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Helt til det motsatte er bevist så har Alteza en Toyota Altezza med 415hk, og det er ikke noe dere kan gjøre med det.

Inntil det motsatte er bevist, så har jeg en Ferrari Enzo, med 8 turboer!

:D

Men jeg drar opp til uka for å se på bilen hans jeg, det hadde vært kult det!

Men jeg har ikke fått noe svar selv om jeg har spurt noen ganger.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg enig med boxer sitt innlegg jeg

Nå har jeg et forslag til alle dere som av en eller annen grunn ikke trur på Alteza om hva han sier om bilen sin...
osv...

Da jeg kjøpte CRX'en hadde jeg overhodet ingen som helst peiling på den bilen (eller biler overhodet) Og dette gjelder vel en del andre unge mennesker som kjøper seg bil idag vil jeg tro. Det handler om intresse. Jeg har siden jeg kjøpte CRX'en lasted ned STORE mengder bilder og pugget all info jeg kan komme over. Men det var først ETTER jeg kjøpte bilen.

Jeg må innrømme at det er ikke alle biler du finner like mye info om. Mulig at jeg leiter på feil sted men ;) Vil du ha bilder av Tuscon Speed six f.eks finner du ikke rare greiene.

Om ett firma i Japan o.l lager en spesielt tunet bil så er det ikke sikkert det er mulig å få så mye info om den fordi.. Og om Alteza stoler nok på en erfaren bilkjøper som onkelen sin så gir jeg han all respekt for det.

Selvfølgelig er det litt merkelig at man ikke har tilegnet seg info om en så spesiell bil, men nå er det ikke sikkert alteza har noen intresse om å gjøre det heller. Han kan vel være som ca 80% av resten av Norges befolkning som har bil fordi at det er nyttig og ikke for att man skal blir ekspert på motor og bil :)

Dette er så innmari smålig av dere som kritiserer så mye med en gang noen kommer med noe dere ikke er enige i eller finner logisk. Som da jeg la ut om mine planer om å kjøpe styling til CRX'en min og ble møtt av en liten storm av edder og galle om hvor fælt det var med cossy vinge og hvor stygg CRX er osv osv.

Tenker de holder kjeft når kitet kommer på jeg. :) Nei alteza, rett deg i ryggen og ikke bry deg hva de sier. Hør heller på folk som skjønner at bil er en individuell greie og at ingen her i verden er lik. Vi må jo ikke kjøre rundt i biler som ser akkurat like ut.

Syntes det var bra det noen (ikke huske hvem :( ) som sa at biler blir som med en kjæreste. Er få som i full offentlighet sier rett ut at dama til noen er stygge å sånn. sånn skulle det vært med bil oxo. Noen ganger er det fint å få litt subjektiv kritikk, men det flyter som regel ut til en sånn Vag vs alt annet, bilen din er stygg og du er teit osv.

Beklager at jeg blir så opphisset ;) heheh

Prøver å ta godt imot nye medlemmer. Veit at dissing av bilen din er det kjipeste, og at det ikke er lite lett å forsvare seg når en hel haug med "better wissers" tydeligvis veit bedre enn deg uansett..

From Karina with love ;) <--sett for mye 007 film :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider