Gå til innhold

Vag meg her og VAG meg der..!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by HondaBabe

Beklager at jeg blir så opphisset ;) heheh

Prøver å ta godt imot nye medlemmer. Veit at dissing av bilen din er det kjipeste, og at det ikke er lite lett å forsvare seg når en hel haug med "better wissers" tydeligvis veit bedre enn deg uansett..

all respekt til det, MEN! Er det ikke rart at han ikke har lyst til å vise frem bilen sin?

Den høres jo helt rå ut!

Jeg er enig med deg i at det er forskjell på folk, alle er ikke like 'bilnerder', og det må vi respektere..

Men jeg kan ikke fatte og begripe at han ikke avslutter diskusjonen her og nå, med en burnout på Strømmen eller tilsvarende.. ;) det er jo bare å vise frem kjerra, så faller denne tråden helt i fisk..

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Boxer og Hondababe: Gi dere!

Boxer skrev:

Ingen av dere kommer med noen saklige begrunnelser til å tvile på Alteza.... Dere er bare liker ikke tanken på at noen kanskje har en så feit og uvanlig bil

Ehh.. doh. "vi" har kommet med så mange saklige begrunnelser at det halve skulle vært nok, hva i all verden prater du om ? De ble presentert ytterst høflig og forsiktig i starten og da alt fortsatte og peke i jesusbil-retningen sier man rett ut hva man tenker, men allikevel med et snev av respekt og forbehold om at beklagelse selvfølgelig kommer dersom det allikevel skulle være en korrekt beskrivelse av bilen hans.

Vi skriver alle sammen at det hadde vært kult om bilen faktisk var sann, men utfra de skrevne forklaringene høres det ut som enkelte detaljer har blitt overdrevet til den store gullmedaljen..... vi har intet annet grunnlag for å uttale oss på, enn det Alteza selv har skrevet, så hvis noen er mistenkelige kan han skylde på sin måte og forklare ting på.

Og beskylde eirikoo, Majestet, Överladdaren & undertegnede (og fler med oss.....) for å ikke like at folk har fete og uvanlige biler, må være det dummeste du noengang har kommet med. Cut the crap !

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Boxer og Hondababe: Gi dere!

Boxer skrev:

Ehh.. doh. "vi" har kommet med så mange saklige begrunnelser at det halve skulle vært nok, hva i all verden prater du om ? De ble presentert ytterst høflig og forsiktig i starten og da alt fortsatte og peke i jesusbil-retningen sier man rett ut hva man tenker, men allikevel med et snev av respekt og forbehold om at beklagelse selvfølgelig kommer dersom det allikevel skulle være en korrekt beskrivelse av bilen hans.

Vi skriver alle sammen at det hadde vært kult om bilen faktisk var sann, men utfra de skrevne forklaringene høres det ut som enkelte detaljer har blitt overdrevet til den store gullmedaljen..... vi har intet annet grunnlag for å uttale oss på, enn det Alteza selv har skrevet, så hvis noen er mistenkelige kan han skylde på sin måte og forklare ting på.

Og beskylde eirikoo, Majestet, Överladdaren & undertegnede (og fler med oss.....) for å ikke like at folk har fete og uvanlige biler, må være det dummeste du noengang har kommet med. Cut the crap !

Jeg har ikke skrevet noen 'navn', men hvis du følte deg skyldig nok til å tru det, så er det kanskje noe å tenke på.

At en person ikke kan gi dere alle specs på bilen sin, og at han ikke kan gi dere bilder, og at han kanskje skriver noen feil, og at han ikke forklarer seg 110% er EN ELENDIG grunn for å ikke tru han.

Det er fortsatt mulig at denne bilen ikke er i Alteza's eie, men det er heller ikke en god nok grunn til å drive å kverulere og spørre og grave. Og faktisk beskylde han for å lyve, bare fordi noen her ikke har fått se bilen med egne øyne.

Hvis noen tviler, greit, men ikke plag folk forde! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver Ingen av dere kommer med noen saklige begrunnelser til å tvile og snakker om "tvilerne" så inkluderer det alle som tviler gjør det ikke ?

Prøv og snu litt på det: Vi har forklart at vi tviler.... kan du finne noen fakta som skulle tilsi at vi ikke skulle gjøre det ?

Menneh... skal ikke spørre mer vi (jeg iaf;) ) og gleder meg til å få bekreftet/avkreftet bilens eksistens så vi slipper å diskutere korrektheten i dette lenger.

:D

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Når du skriver Ingen av dere kommer med noen saklige begrunnelser til å tvile og snakker om "tvilerne" så inkluderer det alle som tviler gjør det ikke ?

Prøv og snu litt på det: Vi har forklart at vi tviler.... kan du finne noen fakta som skulle tilsi at vi ikke skulle gjøre det ?

:D

Har ikke gjort meg merke av hvem som tviler eller ikke.

Det er ikke noe galt i det heller...

Men det er grenser for hvor mye tvilen til noen av 'dere' (hvis du vil) skal gå utover Alteza.

Enkelt og greit, vil jeg tru.

Finne noe fakta? Det er ikke min interesse, jeg prøver heller å stole på folk, det er mye lettere.

Om det så viser seg å ikke ha vært sant, så klarer jeg å leve med det også.

Nå går jeg å legger meg... Og nei, jeg kan ikke dokumentere dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Finne noe fakta? Det er ikke min interesse,

lol lol

Prøver og stole på folk jeg også, påpeker bare at det høres såpass merkelig ut denne gangen at så lenge det ikke kommer noe bedre forklaringer/bilder etc er jeg en tviler ;)

Natta pus :D

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boxer: Du skriver at du synes det er "dårlig gjort" at vi tviler, og at siden vi ikke kan dokumentere det, bør vi heller holde kjeft.

Er det ikke da litt ironisk, at "hver gang" det dukker opp bilde av en bil som er modifisert, så er det første du sier "Photoshop"? Hvordan kan du dokumentere det?

Du skjønner det at det blir akkurat det samme i dette tilfellet. Vi kan ikke dokumentere at bilen ikke eksisterer, men derimot, i hvert fall i mine øyne, peker alt mot at den ikke gjør det.

Du kan ikke dokumentere at bilder er "photoshoppa" (vel , i noen tilfeller, selvfølgelig, men ikke alle), men velger å tro, og selvfølgelig ytre her, at det er dét som er tilfelle. Derfor synes jeg at du gjør akkurat "samme feilen".

I denne sammenheng velger jeg derfor å trekke fram et gammelt, men godt uttrykk: Fei for egen dør.

Mvh Majestet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm viss denne bilen går i hamar hvorfor har ikke jeg sett eller ikke minst hørt om den.... Er rimlig oppdatert i miljøet i hamar. merklig merklig detta her. har sett noen lexus is i hamar men ikke noe toyota Altezza!!! vel Regner med at detta er en gjøk som ikke sjønner seg på noe.

vi skifta ut ford mot volvo!

så kasta vi volvoen på dynga!

Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!!

84 Audi 90 2.2E

83 Audi 80 quattro prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Put your money where your mouth is og talk is cheap passer bra for denne tråden.

Hvemsomhelst kan surfe litt rundt og komme opp med diverse specs på en bil og "late" som de har den for deretter å surfe rundt etter noen bilder for angivelig å bevise det...

Internett er fint på den måten at du kan skryte på deg hvasomhelst....

slenger meg på erikoo og jeg har da en CLK GTR stående i fellesgarasjen min på østkanten:D :D :D

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i boxer og hondababe her, hva spiller det egentlig for rolle. Om bilen finnes er jo det drit rått hvis ikke så er jo det hans tap det. Går ikke ut over noen andre om det er noen som velger å lyve på et forum. Syns det blir for dumt når man skal bite hue av nye medlemmer fordi de sier noe som ikke virker rimelig for deg(sikter ikke til noen spesiell).

En liten komentar til det som skjedde i det andre forumet. Fatter har faktisk selv eid en bil som ikke var LANSERT enda. Henta en volvo 960 med 3L helga før det ble vist et eneste reklame bilde av 9 serien.

Bodde utenlands og fatter skulle ha ny bil som skulle være med hjem som flyttegods året efter, hadde sett på mange biler med lang leveringstid før han ringte volvo for å høre om han kunne få en 760 før jul. Etter noen samtaler fikk han beskjed om at de hadde utviklet en ny bil som ikke var lansert enda så det fantes ikke noe broskyrer. Det var 5 biler igjen av første prøve produktionen som skulle selges så vi kunne få en av di før jul men vi måtte bestemme oss raskt om vi skulle få velge farge og denslaks selv. Fikk noen pappirer på ekstra utstyr på 760 og fikk velge fra den. Bilen ble hentet som diplomat bil runt den 20/12-89. Vil med dette si at det er mulig å få en bil før den er lansert men du skal ha rimelig flaks eller gode kontakter.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

En liten komentar til det som skjedde i det andre forumet. Fatter har faktisk selv eid en bil som ikke var LANSERT enda. Henta en volvo 960 med 3L helga før det ble vist et eneste reklame bilde av 9 serien.

Bodde utenlands og fatter skulle ha ny bil som skulle være med hjem som flyttegods året efter, hadde sett på mange biler med lang leveringstid før han ringte volvo for å høre om han kunne få en 760 før jul. Etter noen samtaler fikk han beskjed om at de hadde utviklet en ny bil som ikke var lansert enda så det fantes ikke noe broskyrer. Det var 5 biler igjen av første prøve produktionen som skulle selges så vi kunne få en av di før jul men vi måtte bestemme oss raskt om vi skulle få velge farge og denslaks selv. Fikk noen pappirer på ekstra utstyr på 760 og fikk velge fra den. Bilen ble hentet som diplomat bil runt den 20/12-89. Vil med dette si at det er mulig å få en bil før den er lansert men du skal ha rimelig flaks eller gode kontakter.

En slik forklaring du kommer med her er grei og gir en god nok beskrivelse av de "spesielle" omstendighetene til at de fleste ikke ville tvilt på deg om du fortalte den. Historien om Blitz-Altezzaen er derimot ikke like god ;)

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider