Gå til innhold

Vag meg her og VAG meg der..!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Gringo

Steng denne tråden. Den er menigsløs.

 

Njaa, jeg syns ikke det, det er faktisk ganske interessant etter min mening.

 

Det er to mulige utfall:

Enten så er karen en løgner med fritidsproblemer, eller så har han bilen, og da må mange (meg inkludert) svelge en del kameler og beklage.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

Boxer: Du skriver at du synes det er "dårlig gjort" at vi tviler, og at siden vi ikke kan dokumentere det, bør vi heller holde kjeft.

 

Er det ikke da litt ironisk, at "hver gang" det dukker opp bilde av en bil som er modifisert, så er det første du sier "Photoshop"? Hvordan kan du dokumentere det?

 

Du skjønner det at det blir akkurat det samme i dette tilfellet. Vi kan ikke dokumentere at bilen ikke eksisterer, men derimot, i hvert fall i mine øyne, peker alt mot at den ikke gjør det.

 

Du kan ikke dokumentere at bilder er "photoshoppa" (vel , i noen tilfeller, selvfølgelig, men ikke alle), men velger å tro, og selvfølgelig ytre her, at det er dét som er tilfelle. Derfor synes jeg at du gjør akkurat "samme feilen".

 

I denne sammenheng velger jeg derfor å trekke fram et gammelt, men godt uttrykk: Fei for egen dør.

 

Mvh Majestet :)

 

Skjønn poenget da...

 

Hvis jeg sier at et bilde er modifisert i Photosop, trur du bildet bli irritert på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Skjønn poenget da...

 

Hvis jeg sier at et bilde er modifisert i Photosop, trur du bildet bli irritert på meg?

 

Da kan jeg si: Hvis jeg sier at en bil ikke eksisterer, blir bilen irritert på meg da?

 

Poenget, som du tydeligvis ikke skjønte, er at du gjør nøyaktig det samme selv. Du beskylder jo indirekte en person som legger ut et bilde du tror er modifisert for å lyve. Skjønner du tegningen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skuffer meg mest er at duden som jeg og flere prøver å gi en varm velkomst ikke har vist seg.... Å jeg kommer bare på et ord som er dekkende : ******** (egner seg ikke å skrive det på ett forum for mindreårige :) )

Ergo så har han forstått at her går det ikke ann å ljuge på seg en fet bil (damn ;) ) eller så så takla'n ikke presset... noe som er B.O.R.I.N.G. , ingenting er som en riv ruskende vill diskusjon der alle får så det flagrer rund "ørstolainj" (ørene til de som ikke skjønner litt dialekt) hehehehe... nei folkens la oss ta en allsang..."jo mere vi er sammen, jo sammen ,jo sammen, jo mere vi er sammen..dess flere vi blir???" *dammit ikke huske den vanlige teksten* :lol

 

ADVARSEL! Ikke stå opp kl 0900 på en lørdag, fører til at du gjør mystiske ting.

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

 

Da kan jeg si: Hvis jeg sier at en bil ikke eksisterer, blir bilen irritert på meg da?

 

Poenget, som du tydeligvis ikke skjønte, er at du gjør nøyaktig det samme selv. Du beskylder jo indirekte en person som legger ut et bilde du tror er modifisert for å lyve. Skjønner du tegningen nå?

 

Nei, en bil kan ikke bli irritert, så da er det ikke så farlig. Å 'angripe' en person er værre.

 

Jeg har aldri beskyldt noen for å legge ut et falskt bilde av bilen sin. Eller et bilde de selv har tatt.

Finn en tråd der en person har skrevet noe som 'Dette er bilen min, bildet er ekte'. Som jeg har sagt at ikke er ekte.

Hvis du ikke finner noe sånt, så er alt du skriver bare pisspreik.

 

Den personen som lager masse (ikke bare 1) innlegg i denne tråden om at de mener Alteza lyver, kan bare kutte ut. Vær LITT ydmyk, og ha litt respekt, som Alteza skrev selv.

 

Hele poenget... Gi folk en sjangse...

Ikke noe mer om dette nå, de som ikke forstår for heller la det være. Eller kanskje få unødvendige innlegg slettet :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som et tilfelle av kombinasjonen fjortis me nepa full av prikker,klistra til pcen, hjemme alene med ubegrendsede mengder cola og fantasi samt et stort markeringsbehov...

 

Her roter jo "tiltalte" seg inn i en ondskapens sirkel hvor den ene løgnen overgår den andre. Manglende og villedende faktaopplysninger som endrer seg viser jo tydelig at "tiltalte" er i ett villrede hvor man ikke er i stand til å gjøre opp for seg hva man egentlig juger om.

 

1. Fakta går ikke ann å endre.

2. Skal du først juge så jævli høyt, kan du vel for faen skrive en huskelapp underveis så du veit hva du har sagt!!!

 

Der er jo så mange hull underveis her at det er helt utrolig....

Klare å grave seg så inni helvete ned i møkka er jo helt imponerende.

Skaff deg et nytt brukernavn og hold deg til mopeder og snøfresere heretter. Til og med mopedkunnskapene dine brister jo, du bytter bare en dyse... IKKE DYSER! men greit nok, skrivefeil kan jo forekomme, men i ditt tilfelle er frekvensen meget høy!

 

Hvor mye vil avgifter utgjøre alene da?

98 eller 99 mod, alt etter løgnen som brukes...

305kw

3200ccm

ca1500 kg?

 

Blir en mistenkelig bilig bil iallefall....

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye vil avgifter utgjøre alene da?

98 eller 99 mod, alt etter løgnen som brukes...

305kw

3200ccm

ca1500 kg?

 

vis bilen veier 1400kg så er bare avgiften på den ca 303840.-

veier den 1500kg så er den på ca 311422

+ moms..

 

det vil si at bilen har kostet ca 45000.- der den ble kjøpt fra så det må jo være et vrak..:D

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Nei, en bil kan ikke bli irritert, så da er det ikke så farlig. Å 'angripe' en person er værre.

 

Jeg har aldri beskyldt noen for å legge ut et falskt bilde av bilen sin. Eller et bilde de selv har tatt.

Finn en tråd der en person har skrevet noe som 'Dette er bilen min, bildet er ekte'. Som jeg har sagt at ikke er ekte.

Hvis du ikke finner noe sånt, så er alt du skriver bare pisspreik.

 

Den personen som lager masse (ikke bare 1) innlegg i denne tråden om at de mener Alteza lyver, kan bare kutte ut. Vær LITT ydmyk, og ha litt respekt, som Alteza skrev selv.

 

Hele poenget... Gi folk en sjangse...

Ikke noe mer om dette nå, de som ikke forstår for heller la det være. Eller kanskje få unødvendige innlegg slettet :rolleyes:

 

Ærlig talt mann, nå må du få opp øynene dine, og slutte å leke "den gode samaritan".

 

"Finn en tråd der en person har skrevet noe som 'Dette er bilen min, bildet er ekte'. Som jeg har sagt at ikke er ekte.

Hvis du ikke finner noe sånt, så er alt du skriver bare pisspreik."

 

Hvorfor lager du regler som passer etter hvordan du ser på saken? Jeg har ikke nevnt noe om at "dette er min bil, her er bilde", hvor du "liksom" skal ha svart at " nei, det er det ikke". Ta utgangspunkt i det jeg skriver, ikke hva du vil jeg skal skrive. Da blir det mye lettere.

Tilbake til sitatet:

Et jævlig godt eksempel på mitt poeng, finner du HER

Skjønner du nå hva jeg mener? Jeg er ikke personen som tar meg nær av slikt, men som tidligere sagt: Fei for egen dør

 

Edit: Faen så vanskelig det skulle være å sette inn URL, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

 

Ærlig talt mann, nå må du få opp øynene dine, og slutte å leke "den gode samaritan".

 

"Finn en tråd der en person har skrevet noe som 'Dette er bilen min, bildet er ekte'. Som jeg har sagt at ikke er ekte.

Hvis du ikke finner noe sånt, så er alt du skriver bare pisspreik."

 

Hvorfor lager du regler som passer etter hvordan du ser på saken? Jeg har ikke nevnt noe om at "dette er min bil, her er bilde", hvor du "liksom" skal ha svart at " nei, det er det ikke". Ta utgangspunkt i det jeg skriver, ikke hva du vil jeg skal skrive. Da blir det mye lettere.

Tilbake til sitatet:

Et jævlig godt eksempel på mitt poeng, finner du HER

Skjønner du nå hva jeg mener? Jeg er ikke personen som tar meg nær av slikt, men som tidligere sagt: Fei for egen dør

 

Edit: Faen så vanskelig det skulle være å sette inn URL, da :)

 

Du så ikke det spørsmålstegnet jeg hadde med der? (sånn ? ser det ut).

 

Jeg lager ingen regler, skriver bare mine meninger.

At man skal ha så mye imot litt folkeskikk var jeg jo ikke klar over.

 

Hvis jeg er 'den gode samaritan' hva ser du på deg selv som da?

Det motsatte? Det er jo ikke så positivt eller? (merk spørsmåltegn)

 

Hva poenget ditt i denne tråden er skulle du fortalt litt nærmere.

Sånn jeg ser det, så er poenget ditt at du ikke trur på hva Alteza skriver.

Mens mitt poeng er at jeg ikke synes det er kult når folk ikke gir karen en sjangse.

(Jeg trur ikke poenget blir fortstått så da kan det heller være)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du så ikke det spørsmålstegnet jeg hadde med der? (sånn ? ser det ut)."

 

Ingen vits i å bli høy på pæra, min gode mann.

 

"Jeg lager ingen regler, skriver bare mine meninger.

At man skal ha så mye imot litt folkeskikk var jeg jo ikke klar over"

 

Har jeg "lagd" noen regler da, om jeg tør spørre? Ang. folkeskikk skal du være rimlig blind om du ikke klarer å se at jeg "var høflig" i begynnelsen. I tillegg har jeg mange ganger presisert at jeg kommer til å gi en uforbeholden beklagelse om det viser seg at bilen eksisterer.

Jeg tenkte nemlig som så at "joda, det kan hende at vedkommende snakker sant, og at alt bare er tilfeldigheter". MEN: Da den ene utrolige påstanden avløste den andre, ble historien for god til å være sann i mine øyne. Jeg er gammel nok til å ikke tro på julenissen.

 

"Hvis jeg er 'den gode samaritan' hva ser du på deg selv som da?

Det motsatte? Det er jo ikke så positivt eller? (merk spørsmåltegn)"

 

Du har misforstått nok en gang. Jeg har aldri sagt at du er "den gode samaritan", jeg har bedt deg stige av din høye hest, (eller slutte å LEKE den godee samaritan, om du vil ha det ordrett) og samtidig gitt deg et eksempel der du selv tviler på noe i dette tilfellet jeg postet. Hva jeg er sammenlignet med deg er helt irrelevant.

 

"Hva poenget ditt i denne tråden er skulle du fortalt litt nærmere. "

 

Kan du ikke lese? Det er da soleklart hva jeg mener. Det virker i så fall som om du er den eneste som ikke har forstått hva jeg mener.

 

"Sånn jeg ser det, så er poenget ditt at du ikke trur på hva Alteza skriver"

 

Korrekt. Jeg med flere.

 

"Mens mitt poeng er at jeg ikke synes det er kult når folk ikke gir karen en sjangse"

 

Bruk øynene dine, og les HELE tråden en gang til. Så kan du se at "alteza" har fått MANGE sjanser. Det er så mange motstridende utsagn fra vedkommende, som ikke har feste i noe som helst, at jeg faktisk går til det steg å kalle deg naiv hvis du ikke kan se at det er noe som lukter her.

 

Enige nå? :)

 

Mvh Majestet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår