Gå til innhold

Simons "effektanlegg"... Helt greit?

Ranger emnet

106s16

Anbefalte innlegg

Noen av dere gutta/jentene som har Simons halvsats effektanlegg på II'erne deres?

Funker det greit eller? Med tanke på prisen, skulle det jo være grei deal det. Vurderer å bestille et sånt til venninna mi. Hu trenger nytt eksosanlegg fra midten og bakover, og da kan man jo like godt smelle på et Simons-anlegg... tenkte jeg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Aazzy

Noen av dere gutta/jentene som har Simons halvsats effektanlegg på II'erne deres?

Funker det greit eller? Med tanke på prisen, skulle det jo være grei deal det. Vurderer å bestille et sånt til venninna mi. Hu trenger nytt eksosanlegg fra midten og bakover, og da kan man jo like godt smelle på et Simons-anlegg... tenkte jeg...?

koffor ikkje? er nesten like billigt

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kidn

ikke annbefalt på lang turer vis du har lite stereo i bilen:)

knock

Kjører med 2.5" fra originalt grenrør,med cd-spiller og frontsett,og kjører mest langturer.. Helt greit det,trenger jo ikke anlegg da,hører ingenting når man er fremme uansett :D :D :D

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke kallet simons eff.anlegg bra viss en sammenligner med supersprint/remus etc...

og etter å ha lest en del på forumet så er visst rust ikke uvanligt på disse ;)

men for 2000 kr så får en jo det en betaler for.....

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst; Du får det du betaler for!

Om eksosen må skiftes ut uansett, så er det jo en ypperlig anledning til å bytte til et effektanlegg, med sikkert litt effekt og en del grommere lyd.

Simons er en grei kandidat her, veldig billig, ålreit kvalitet, helt okei passform, og ganske grom lyd! Det er ikke store effekten å hente vil jeg tru, men det er nok ikke noe mere å hente med et dyrere effektanlegg ala Remus / Supersprint / o.l!

Gå til http://www.ray.se og bestill! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Appropos Simons... er det noen som vet åssen lyden blir med kun en Simons-potte bak? Ingen mellom-potte altså.

eg har sinoms anlegg og der er det tre potter. eg fjerna den mellomste og det var rett og slett råtten lyd. når den gjekk på tomgang og kald motor så var det som å høra moped med ein banan i potta

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider