GTRacing Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 selger 4stk 15" 5 eika org.wv alufelger med 205 dekk. boltsirkel: 4x100 Pris: 2000 kr har også 4 stk 13" piggdekk hvis noen vil ha...500 kr pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse kan leveres i oslo området... ring 91703262 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 heisann hvordan felger er 15" dine? har du bilder eller linker til bilder? hva vil du ha for dem? hvor gamle er de? takk send gjerne svar til wiggoc@online.no! mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTRacing Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme heisann hvordan felger er 15" dine? har du bilder eller linker til bilder? hva vil du ha for dem? hvor gamle er de? takk send gjerne svar til wiggoc@online.no! mvh Mads hvis du leser en gang til, så står det ring.....og det står også at det er org. vw felger, de er fem eika, og jeg skal ha 2000 for de. har desverre ikke bilde, skal se om jeg får tatt et idag. hvor gamle de er vet jeg ikke da de satt på bilen når jeg kjøpte den.bilen er fra 96 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg