gunnarH Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 hvor mange her i fra har tenkt seg på vw audi treff på våler til helga da? jeg jobber på spreng for å få prosjektet nedover selv om det ikke er heilt 100% klart enda... mangler felger og baklykter + div små plukk. men ser ut som det blir tur i vertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Skulle gjerne vært der. Men ser dårlig ut for min del :/ Liten lyst til å kjøre to timer alene. Får vel skru på mk1'n istedet :rolleyes: Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Jeg kommer mest sansynlig søndag... Skal jobbe lørdagen Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Jeg trur jeg kommer oppover en liten tur på søndagen jeg også! :) Skal også jobbe på lørdag... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Oleee Jeg trur jeg kommer oppover en liten tur på søndagen jeg også! :) Skal også jobbe på lørdag... Da sees vi på søndag, Ole:) Vi reiser oppover på lørdag morgen. Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Hadde vel kommet om bilen var klar... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 jeg kommer søndagen, lørdagen skal jeg prøve å polere opp det som er igjen av lakken :op er så drittlei. trenger lakkering snart Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Vi kmmer på fredag og drar igjen på søndag... mye sosialt der ja:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Anne_- Da sees vi på søndag, Ole:) Vi reiser oppover på lørdag morgen. Yupp! Det gjør vi helt sikkert... Du ser sikkert meg da jeg parkerer på sidelinja...:o Hehe... Originally posted by swidish vr6 Hadde vel kommet om bilen var klar... Tenkte du turbokonverteringa eller? :) Det går vel fremover håper jeg? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Turbo konvertere ikke ennå, men borrer opp til 2,9, setter i smidde stempler og råder, bytter kammer, bytter programvare og en del småtteri til under panseret... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Og herligheten koster? Hørt litt rundt om borring til 2.9, men ingen sier no pris-- Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 jajaj flaks i gjenn jeg.. henta bilen fra forstillings kontroll kjørte på verkstedet.. fikk koblet opp anlegget og skulle rygge ut.. da pling knas knesj og litt til flere lyder.. girkasse DØD... ser dårlig ut med våler tur på meg.. til helvete med heile bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 etter mange timer på verkstedet i dag ser det ut som jeg er på vei alike vel.. sees der da:D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by rairai Og herligheten koster? Hørt litt rundt om borring til 2.9, men ingen sier no pris-- Siden det er ganske mye mer som gjøres samtidig så kommer det til å gå en del 10 tusen lapper, men så har jeg sinna sugemotor etterpå også... Borringa er vel ikke så dyr, men man må jo ha nye stempler, det er værre for lommeboka... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 ja og spesielt når man skal ha 6 av de :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg