Scoopex86 Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Tenkte litt på å kjøpe skiltholder her på bilforumet.net, men har jeg gammel eller nye type skilt på en audi a4 96 modell, noen som veit det? isåfall hva er forskjellen, hvordan kan jeg finne ut om jeg har nye eller gammle? Siter Er du blond og blind, da er du min ;p - Audi A4 1,9TDI 2003 S-line - Audi A4 1,8 1996 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Scoopex86 Tenkte litt på å kjøpe skiltholder her på bilforumet.net, men har jeg gammel eller nye type skilt på en audi a4 96 modell, noen som veit det? isåfall hva er forskjellen, hvordan kan jeg finne ut om jeg har nye eller gammle? Ny skilttype ser slik ut: Gammel skilttype: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg