Gå til innhold

trim gtx (r)??

Ranger emnet


locos

Anbefalte innlegg

Hei..

 

er ny her å har bestilt en 1,6 lx med gtx motor av en kompis.

jeg venter forsåvidt bare på å få henta den.. men før man kan bruke må man trimme...

 

jeg lurer på hva og hvor mye jeg får trimma for en 10-15 tusen.

og eventuelt hvor stor effektøkning..?

 

noen som har peiling på dette her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by locos

Hei..

 

er ny her å har bestilt en 1,6 lx med gtx motor av en kompis.

jeg venter forsåvidt bare på å få henta den.. men før man kan bruke må man trimme...

 

jeg lurer på hva og hvor mye jeg får trimma for en 10-15 tusen.

og eventuelt hvor stor effektøkning..?

 

noen som har peiling på dette her??

 

Sats på eksosanlegg,luftfilter,justerbart turbotrykk.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay takk for svar.. kommer til å kjøre med org trykk foreløpig. toppen er nyoverhalt og porta så effekten bør ligge på 180+ nå. tørr ikke skru opp noe så lenge girkasse å drivverk er 1600. men fart skal det nok bli i den.. kommer til rudskogen den 9-11 juli.

 

 

skulle forresten hatt tak i en EVO intercooler??? noen som vet av en???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by locos

okay takk for svar.. kommer til å kjøre med org trykk foreløpig. toppen er nyoverhalt og porta så effekten bør ligge på 180+ nå. tørr ikke skru opp noe så lenge girkasse å drivverk er 1600. men fart skal det nok bli i den.. kommer til rudskogen den 9-11 juli.

 

 

skulle forresten hatt tak i en EVO intercooler??? noen som vet av en???

 

Prøv Maxam Tuning

De har en del intercoolere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Puff

hmmm,var det da, en liten vinkelsliper får jo det meste til å gli rett på plass.

Sette på gtr front, da er det god plass :)

 

Ja eller komplett gt-r styling, er ikke så mange som ser forskjell da..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men etter min menig er det ganske tåpelig med gt-r styling på en bil som ikke er gt-r.....

 

hehe, var en med en volvo 240 m/ b 230fk motor,luftfilter,eksos å 1.5 bar i ladetrykk,større turbo og bedre wastegate som skulle kjøre fra meg.....hva tror dere? han sa det var 260-280 hk.....

jeg kjører med 1.4 på max trykk, har 2.5" eksos og kn luftfilter.... regner med det ikke går så bra om han har så mye effekt som han sier da men.....man vet aldri? Vil ikke bra frakjørt av en VOLVO!!!!! :D Har ingen planer om å tape denne fighten!!!

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Puff

Men etter min menig er det ganske tåpelig med gt-r styling på en bil som ikke er gt-r.....

 

hehe, var en med en volvo 240 m/ b 230fk motor,luftfilter,eksos å 1.5 bar i ladetrykk,større turbo og bedre wastegate som skulle kjøre fra meg.....hva tror dere? han sa det var 260-280 hk.....

jeg kjører med 1.4 på max trykk, har 2.5" eksos og kn luftfilter.... regner med det ikke går så bra om han har så mye effekt som han sier da men.....man vet aldri? Vil ikke bra frakjørt av en VOLVO!!!!! :D Har ingen planer om å tape denne fighten!!!

 

Peis på! yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Puff

Men etter min menig er det ganske tåpelig med gt-r styling på en bil som ikke er gt-r.....

 

hehe, var en med en volvo 240 m/ b 230fk motor,luftfilter,eksos å 1.5 bar i ladetrykk,større turbo og bedre wastegate som skulle kjøre fra meg.....hva tror dere? han sa det var 260-280 hk.....

jeg kjører med 1.4 på max trykk, har 2.5" eksos og kn luftfilter.... regner med det ikke går så bra om han har så mye effekt som han sier da men.....man vet aldri? Vil ikke bra frakjørt av en VOLVO!!!!! :D Har ingen planer om å tape denne fighten!!!

 

Si ifra hvordan det går da!!!

 

Lykke til:D

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by UnO

Hva slags Volvo var det? og hva var gjort???

 

Vet ikke alt som var men det er mye.. Sto http://www.be-4-you.com

i bakruta på den så var den sølv farga, stian kjørte og jan øyvind rud satt på.. :D :D :D

 

 

Kom opp til 160 km/t da la han den på tverra med fult hjulspinn, ble noe sinsyke spor etter den..;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår