locos Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Hei.. er ny her å har bestilt en 1,6 lx med gtx motor av en kompis. jeg venter forsåvidt bare på å få henta den.. men før man kan bruke må man trimme... jeg lurer på hva og hvor mye jeg får trimma for en 10-15 tusen. og eventuelt hvor stor effektøkning..? noen som har peiling på dette her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by locos Hei.. er ny her å har bestilt en 1,6 lx med gtx motor av en kompis. jeg venter forsåvidt bare på å få henta den.. men før man kan bruke må man trimme... jeg lurer på hva og hvor mye jeg får trimma for en 10-15 tusen. og eventuelt hvor stor effektøkning..? noen som har peiling på dette her?? Sats på eksosanlegg,luftfilter,justerbart turbotrykk. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Hei! Gjør som X sier, og ikke så mye mer. Effekten vil ligge på ca.200+ og vil du ha mer så kjøper du GT-R. Det kan fort bli dyrt dersom du lader for mye, så gå ikke over 1,0 bar. Lykke til;) -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locos Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 okay takk for svar.. kommer til å kjøre med org trykk foreløpig. toppen er nyoverhalt og porta så effekten bør ligge på 180+ nå. tørr ikke skru opp noe så lenge girkasse å drivverk er 1600. men fart skal det nok bli i den.. kommer til rudskogen den 9-11 juli. skulle forresten hatt tak i en EVO intercooler??? noen som vet av en??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by locos okay takk for svar.. kommer til å kjøre med org trykk foreløpig. toppen er nyoverhalt og porta så effekten bør ligge på 180+ nå. tørr ikke skru opp noe så lenge girkasse å drivverk er 1600. men fart skal det nok bli i den.. kommer til rudskogen den 9-11 juli. skulle forresten hatt tak i en EVO intercooler??? noen som vet av en??? Prøv Maxam Tuning De har en del intercoolere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Krb trading har da brukbare coolere, ser jævli tøffe ut og :D Ikke værst pris heller, en av de nye cooler typene passer perfekt i fronten på mazdan :) Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 men er det plass til noe coller i fronten på en 1,6 lx ??? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 hmmm,var det da, en liten vinkelsliper får jo det meste til å gli rett på plass. Sette på gtr front, da er det god plass :) Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Puff hmmm,var det da, en liten vinkelsliper får jo det meste til å gli rett på plass. Sette på gtr front, da er det god plass :) Ja eller komplett gt-r styling, er ikke så mange som ser forskjell da.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Men etter min menig er det ganske tåpelig med gt-r styling på en bil som ikke er gt-r..... hehe, var en med en volvo 240 m/ b 230fk motor,luftfilter,eksos å 1.5 bar i ladetrykk,større turbo og bedre wastegate som skulle kjøre fra meg.....hva tror dere? han sa det var 260-280 hk..... jeg kjører med 1.4 på max trykk, har 2.5" eksos og kn luftfilter.... regner med det ikke går så bra om han har så mye effekt som han sier da men.....man vet aldri? Vil ikke bra frakjørt av en VOLVO!!!!! :D Har ingen planer om å tape denne fighten!!! Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Puff Men etter min menig er det ganske tåpelig med gt-r styling på en bil som ikke er gt-r..... hehe, var en med en volvo 240 m/ b 230fk motor,luftfilter,eksos å 1.5 bar i ladetrykk,større turbo og bedre wastegate som skulle kjøre fra meg.....hva tror dere? han sa det var 260-280 hk..... jeg kjører med 1.4 på max trykk, har 2.5" eksos og kn luftfilter.... regner med det ikke går så bra om han har så mye effekt som han sier da men.....man vet aldri? Vil ikke bra frakjørt av en VOLVO!!!!! :D Har ingen planer om å tape denne fighten!!! Peis på! yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Puff Men etter min menig er det ganske tåpelig med gt-r styling på en bil som ikke er gt-r..... hehe, var en med en volvo 240 m/ b 230fk motor,luftfilter,eksos å 1.5 bar i ladetrykk,større turbo og bedre wastegate som skulle kjøre fra meg.....hva tror dere? han sa det var 260-280 hk..... jeg kjører med 1.4 på max trykk, har 2.5" eksos og kn luftfilter.... regner med det ikke går så bra om han har så mye effekt som han sier da men.....man vet aldri? Vil ikke bra frakjørt av en VOLVO!!!!! :D Har ingen planer om å tape denne fighten!!! Si ifra hvordan det går da!!! Lykke til:D Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Testa min mot en volvo en gang uten noe bra resultat.. :( Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Hva slags Volvo var det? og hva var gjort??? Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by UnO Hva slags Volvo var det? og hva var gjort??? Vet ikke alt som var men det er mye.. Sto http://www.be-4-you.com i bakruta på den så var den sølv farga, stian kjørte og jan øyvind rud satt på.. :D :D :D Kom opp til 160 km/t da la han den på tverra med fult hjulspinn, ble noe sinsyke spor etter den..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg