Gå til innhold

trim gtx (r)??

Ranger emnet

locos

Anbefalte innlegg

Originally posted by UnO

He he, det var den ja... tror det ligger film på siden med den på, går ganske greit den der ja så det var ikke så rart...

Har også film som vi følger den bra rundt på våler banen..;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tok med en kamerat på briferunde med bilen i dag, kjørte først på 1 bar, virket som han ble litt forundret over at det aksa litt, så peiste jeg opp til 1.4, da ble det fart i sakene, virket som om han besvimte, ble jo helt tyst :D hehe, morsom bil gitt :D

Har ikke prøvd mot volvoen enda, siden den er under "oppbygging".

Hmmm, ved 180km/t ligger bilen min på nesten 6000rpm(sånn ca, hadde nokk med å se på veien), er det normalt???? synest det var ganske høyt jeg :( (ikke at jeg kjører så fort hver dag da, første gang jeg passerte 150 i dag)

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Puff

Hehe, tok med en kamerat på briferunde med bilen i dag, kjørte først på 1 bar, virket som han ble litt forundret over at det aksa litt, så peiste jeg opp til 1.4, da ble det fart i sakene, virket som om han besvimte, ble jo helt tyst :D hehe, morsom bil gitt :D

Har ikke prøvd mot volvoen enda, siden den er under "oppbygging".

Hmmm, ved 180km/t ligger bilen min på nesten 6000rpm(sånn ca, hadde nokk med å se på veien), er det normalt???? synest det var ganske høyt jeg :( (ikke at jeg kjører så fort hver dag da, første gang jeg passerte 150 i dag)

Min viste litt over 240km/t på 7000rpm.. å på 7250rpm så sto nåla nok så langt ned..

Men mener 6000rpm er nermere 200 ette spidoet..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje jeg så feil da :D Er jo ikke alltid like lett å følge med på alt samtidig.

Kan stemme det hadde 200 v/ ca 6000 på den sorte gtr'n.

240 er ganske fort da, blir nok ikke sånne hastigheter med meg tror jeg, men hvis rette bilen ypper skal man ikke si aldri da :D

Har fått tak i nye dekk nå da, men desverre har jeg bare 15" enda.....men ble da bedre å kjøre med :D

Noen som vil kjøpe et sett med 15" som passer til gt-r??

Fannt noen tøffe oz 17" felger, var mørk grå, passer faktisk ganske bra tilbilen, mener jeg da.

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Puff

Hehe, kanskje jeg så feil da :D Er jo ikke alltid like lett å følge med på alt samtidig.

Kan stemme det hadde 200 v/ ca 6000 på den sorte gtr'n.

240 er ganske fort da, blir nok ikke sånne hastigheter med meg tror jeg, men hvis rette bilen ypper skal man ikke si aldri da :D

Har fått tak i nye dekk nå da, men desverre har jeg bare 15" enda.....men ble da bedre å kjøre med :D

Noen som vil kjøpe et sett med 15" som passer til gt-r??

Fannt noen tøffe oz 17" felger, var mørk grå, passer faktisk ganske bra tilbilen, mener jeg da.

Hei!

Kjøp deg compomotive MO felger, det er rå felger ;)

Mazda 323 4x4 GTX Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider