Gå til innhold

Hvilken baklykter passer best til E34?

Ranger emnet

Urgolf

Hvilke baklykter til E34?  

29 stemmer

1. 1. Hvilke baklykter til E34?

• Inpro glassklare
      7
    • M5 orginal look
      20
    • M5 Jallasot
      2
    • Orginale
      0

Anbefalte innlegg

Jeg personlig ville gått for InPro lyktene.

Jeg satte slike på bilen min dag faktiskt, og det ble fullstendig annerledes. Bilen ser mye "freshere" ut, og gir et nyere inntrykk.

Hvis ikke mener jeg at gule blinkers er mer eller mindre ulekkert, og sota er katastrofalt. Spesielt når bare blinklyset er sota.

Så gå enten for facelift eller hvite blinklys. Det passer best.

2005 MINI COOPER

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg bytta lykter på den typen bil hadde jeg gått for de med hvite blink ("M5-lykter"), blir penest i mitt hode hvertfall.. De fra In-Pro blir helt feil på en slik bil...

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Urgolf

Men altså, er det bare meg, eller er har blinklyset forandret plass på inpro baklyktene???

Er egentlig enig i det at det kan se litt rotete ut...

Kristian

Ser sånn ut på bildet som ligger øverst i tråden, ser det når du sier det... Merkelig.. Ble enda mer rotete da..

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Urgolf

Men altså, er det bare meg, eller er har blinklyset forandret plass på inpro baklyktene???

Er egentlig enig i det at det kan se litt rotete ut...

Kristian

Stemmer. Blinklyset er plassert i midten, mens bremselyset er flyttet opp der blinklyset orginalt er. Jeg monterte som sagt mine, og resultatet ble utrolig bra.

2005 MINI COOPER

(x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder

(x) 1992 BMW 520i E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider