ePiFaNT Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Det ble da slett ikke tatt vondt opp :) Det er bare greit om man blir rettet på av og til, så ikke man innbiller seg selv helt gale ting :D Man kan ikke vite alt selv. VWgolf: du skal vel støpe i glassfiber i bunnen av reservehjulsbalja? Om det er snakk om et budsjettbygg, kan du sikkert bruke sponplate. Jeg tviler på du hører særlig forskjell, annet i kanskje en A/B-test. Lykke til :) Si gjerne ifra hvordan det gikk og om du ble fornøyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by ePiFaNT VWgolf: du skal vel støpe i glassfiber i bunnen av reservehjulsbalja? Nei,tenkte jeg skulle heve gulvet,med en hel-plate,hvis du skjønner hva jeg mener med det? Under denne platen skal jeg lage en kasse til subben,slik at "gulvplata" blir topp-plata,der subben er festa.. Jeg har ikke allverdens erfaring med stereo-bygg,så jeg er ikke helt sikker på om det vil funke,men har fri hele uka,så jeg satser på at jeg får tid til å bygge en nødløsning hvis dette skjærer seg.. Håper jeg får dette til,og hvis noen har tips,bilder eller lignende,fra lignende bygg,så tar jeg imot dette med et smil :) Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Så om jeg har skjønt det riktig, skal du med andre ord bygge ei "vanlig" kasse som blir lagt over hele bagasjeromsgulvet, slik at det heves med tykkelsen på kassa? Tror det bør kunne bli bra det. Noe du bør passe på, er at om du har svingspole som er ventilert gjennom et hull i magneten må du passe på å sørge for at du får tilstrekkelig avstand mellom magneten og kassa. Minimum 3# har jeg hørt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg