Gå til innhold

nytt dash noen?

Ranger emnet

Breisladdern

Anbefalte innlegg

Har tenkt å sette nytt dash i bilen nå. Må ha plass til litt instrumenter, så da blir det den nye typen som kom i 81(?)

Noen som har dette liggendes?

trenger:

dash

instrumenter

handskerom

midtkonsoll

luft"dyser"

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

prisen da?

Og i hvordan stand er det?

gjentar meg selv litt jeg...

bilder? og pris?

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Har tenkt å sette nytt dash i bilen nå. Må ha plass til litt instrumenter, så da blir det den nye typen som kom i 81(?)

Noen som har dette liggendes?

trenger:

dash

instrumenter

handskerom

midtkonsoll

luft"dyser"

Du har faktisk to nyere typer..

Jeg tror den nyeste kom i 92' elns. den har litt andre lufte"dyser" og jeg tror hjørnene er litt rundere.

skal se om jeg finner illustrerende bilder.

ps. SE dash har også tre intr. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

Du har faktisk to nyere typer..

Jeg tror den nyeste kom i 92' elns. den har litt andre lufte"dyser" og jeg tror hjørnene er litt rundere.

skal se om jeg finner illustrerende bilder.

ps. SE dash har også tre intr. :-)

TREINTERIØR!!! ææææææææsj!!! hører til i en dieselmerche fra 80 tallet knock

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nox

hvis jeg får mailadressen din skal jeg sende bilde.. får ikke vist det når jeg laster det opp

bare å sende til volvo@er-mandig.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo dashboard er utmerket kvalitet!

hvor mange 80' 240'er har ikke strøkent dash?

ser du på mercedes 190'er, etc. fra 85-90 tallet, har de "alle" sprekker i dashboardet (pga sol).

Jeg har kjørt en god del biler, siden faren til damen min driver bilfirma og jeg må si at volvo interiøret i de gamle bilene holder seg lengre enn mange andre merker.

gjelder forsåvidt også det mekaniske på volvo.. ikke mye gale der :-) bare synd rusten dreper 86' volvoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider