Gå til innhold

Diverse til GOLF GTI MK1

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

2 stk recaro seter, sorte og grå, med utrekkbar lårstøtte, vipperygg, understell til Golf mk1/2. Et lite svihull i det ene setet.

4000,- for begge. Med understell.

Neuspeed upper & lower strut tie bar(fjærbeinavstivere, nede og oppe.)

Neuspeed rear strut tie bar ( bakre tårnavstiver).

Alt er helt nytt, aldri montert, med alle deler. Sort pulverlakk med rød dekaltrim

2500,-

Tommy 924 36075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy (selger) er nå i Danmark, stolene er solgt til meg og uten at jeg skal si det 1000% sikkert så har jeg forstått det slik at stagene er de som er på Neuspeed sine sider ja, hadde kjøpt de selv kunne jeg brukt stagene bak ;)

EspenB: Tommy skal til Bergen neste uke så da kan han helt sikkert ta med stagene til deg så slipper de å bli sendt også :)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by drturbo

LET bilen er hjernedød for øyeblikket, da det var fullt av vann i den. Er det du som har bestilt grenrør hos Lars Morten? har du en hjerne til LET liggende?

Nei, og Nei.

har nok ingen ekstra LET gjerne.

har heller ikke bestilt grenrør hos Lars Morten.

Tror heller ikke han Lars Morten jeg tenker på kan lage grenrør. :D

Eneste Lars Morten jeg kjenner var han som kjørte i fra Mk1 GTi'n din med kadett C for noen vintre siden. :D

Er du ikke på OMC forumet lengre?

eller har du byttet brukernavn?

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skikkelig dårlig gjort å rippe opp i den episoden med golfen!!!!! Den var nok ikke helt frisk den kvelden.......

Har ikke vært på OMC på lenge, da det er vanskelig å følge med på innbetalinger fra USA, der jeg bor nå. Men det mulig jeg snakker med Espen en dag...

Nuvel, ha en fortsatt fortreffelig sommer.

Mvh.

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, hatt så mye stress denne uka. Ble ikke noen tur til Bergen, og må få tak i det understellet som sitter igjen i bilen, og bilen innelåst, og han som har nøkkelen får jeg ikke tak i.....

Skal gjøre et nytt forsøk i morgen.

Beklager at jeg lot deg vente.

Mvh.

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...