Gjest Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 jeg har sagt opp jobben min i dag.. og i morra er jeg da uten jobb.. noen som veit om noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 haha! hva med å finne seg en annen jobb, før man sier opp! http://www.aetat.no http://www.deltidsjobb.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Mats`ern jeg har sagt opp jobben min i dag.. og i morra er jeg da uten jobb.. noen som veit om noe? Hva med oppsigelses tid?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Mats`ern jeg har sagt opp jobben min i dag.. og i morra er jeg da uten jobb.. noen som veit om noe? Som elektrikker? Say no more :) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Mats`ern jeg har sagt opp jobben min i dag.. og i morra er jeg da uten jobb.. noen som veit om noe? Det der er nesten farlig. Neste gang burde du skaffe deg en annen jobb, før du sier opp. Men...stikk på Aetat du, så får du hvertfall arbeidsledighetstrygd mens du leiter! Lykke til! :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 jeg har fått en deltids jobb.. men jeg trenger en helttids jobb.. oppsigelses tid? gikk på dagen jeg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Mats`ern jeg har fått en deltids jobb.. men jeg trenger en helttids jobb.. oppsigelses tid? gikk på dagen jeg.. :) smarting... og du skal ha v-tec?? tralala Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Hva har du lyst til å drive med da? Sjekk ut http://www.deltidsjobb.no for både hel- og deltidsjobber. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 et aller annet.. ledig jobb hos dere eller essex? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Mats`ern oppsigelses tid? gikk på dagen jeg.. :) Hadde du ikke skrivd noe arbeids kontrakt da eller? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 jo.. men jg hater den jobben så jævlig at jeg vurderte å få noen til å brekke armen min så jeg kunne bli langtids sjukemeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Mats`ern jo.. men jg hater den jobben så jævlig at jeg vurderte å få noen til å brekke armen min så jeg kunne bli langtids sjukemeldt Såpass! :o Men hva slags jobb var det du hadde da? Hva drev du med? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Dumt av deg :D Men om du trenger jobb, så trenger vi ekstravakter/pleieassistenter på jobben min? ;o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 helene.. ellers takk.. klarer meg uten.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Jeg gikk 5 mnd uten jobb. Søkte litt på jobber jeg fant på nett og i avisa. Ingen respons på dem. Så begynte jeg å besøke plasser jeg kunne tenke med en jobb. Andre dagen jeg fartet rundt avtalte vi intervju. En uke senere begynte jeg i ny jobb. DIGG!!!!! Kople bilstereo.:cool: Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg