bing Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 tror jeg er DØDSHATET jeg har sendt søknader i hytt å pine har ikke fått noe svar, på morro sendte jeg en til en barnehage fordi der trenger dem jo ALLTID til, ikke engang DER fikk jeg svar!! hva FAEN skal jeg gjøre!? 10 mnd uten jobb nå! trenger penger til bil for F***!! send meg en pm hvis du har forslag eller noe annet som kan hjelpe meg til å få inn noe cash! ps:når jeg sier jeg har søkt på barnehage jobb skjønner dere at jeg har kommet langt ned, men ALDRI butikk!! Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Har aldri hatt problem med å få jobb. Bare å reise ut å vise ansikt så går det drit fort. Hadde godt 9mndr uten jobb nå for litt siden. Bestemte meg plutselig at jeg ikke gadd eller hadde råd til å gå sånn lenger. Gikk til 3 steder på en onsdag å spurte om de trengte folk. Fredag fikk jeg beskjed fra alle tre stedene at jeg kunne begyne på mandag. Bare å velge da. Er masse ledig her i strømstad området.:D Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 hehe, hvordan jobber var det snakk om da? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Vegar Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Imårra er det OD dag og du kan få 300,- hvis du hjelper meg med å bære en ovn på 95 kg ned i kjelleren...... Siter 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by bing hehe, hvordan jobber var det snakk om da? Hvis du tenker på hva jeg søkte på var det to industri jobber og en support jobb. Tok support jobben for det er stille, rolig og jeg får surfe på forumet men dårligst betalt. Tenker du på hva som er ledig er det bare å søke på svenske arbeids formidlingen. Lykketil:) Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Håkon A haha! hva med å finne seg en annen jobb, før man sier opp! http://www.aetat.no http://www.deltidsjobb.no Then he don't have the fear !!! Sitat Joey Fra Friends !! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Mats`ern et aller annet.. ledig jobb hos dere eller essex? kan kanskje ordne noe, men da får du neger jobb, og dårlig start lønn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Essex kan kanskje ordne noe, men da får du neger jobb, og dårlig start lønn... hørtes bra ut.. ingenting er dårligere enn de 68 kronene jeg hadde på eda.. lærlinge lønn suger.. og dere har jo norges beste kantine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by Mats`ern hørtes bra ut.. ingenting er dårligere enn de 68 kronene jeg hadde på eda.. lærlinge lønn suger.. og dere har jo norges beste kantine.. ja, kantina er digg;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xses Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Hvordan går det med lærling utdannelsen da? Og fagbrevet??? Går det :pisser: :pisser: jerkoff jerkoff Siter :drive2 '97 Fiat Punto 1,1 55s '96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V x'86 Peugot 309 1,6 x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05 x'96 Honda Civic 1,4is :dj: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 jeg hopper å driter i fagbrevet veit du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Jeg gikk også på dagen for etpar år siden. Hadde en bra betalt markedssjef-jobb men med en nisse til sjef. Selv om jeg er en tålmodig og "rund" type ble det nok selv for meg. Fikk ingen hjelp hos aetat. Div rekrutteringsfirmaer var tydeligvis redd for at jeg var en krangelfant el. for de var SVÆRT opptatt av hvorfor jeg hadde gått på dagen og hvorfor min gamle sjef ikke var referanse. Ærlig talt. Referanse fra en person man har røket uklar med????????? Det var selvfølgelig IKKE uærlighet med i bildet her. Det var min gamle sjef klar på at han kunne garantere dersom noen ringte. Hos Manpower møtte jeg holdningen:"Vi driter i hva du gjorde før og hvilke papirer du har. Lønna er dårlig, men vi skaffer jobb. Er arbeidsgiver fornøyd, får du ofte tilbud om fast ansettelse" Slik har jeg sansen for. Reine ord for penga og jeg fikk både fast ansettelse og lønnsøkning etter et halvt år i den nye jobben. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg