Udrugn Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Jeg skal fjerne rusten i hjulbuene mine. Hvordan bør jeg lakke for å få det penest mulig etterpå? Holder det med sånn spray-lakk? Brukte det på fatter sin bil, så greit ut med blei litt ru overflate. Bør man ha på klarlakk også? I såfall fåes dette på spray det også? Setter pris på detaljerte svar som kan hjelpe meg å få det strøkent!! Ps: har metallic-lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Det fines flere typer lakk, noen burde du bruke klarlakk over og noen er det ikke nødvendig, mange bruker klarlakk uansett for å få det til å glinse, men hvis du skal bare lakke en liten del og resten av bilen ikke har samme glinsen er det ikke nødvendig, hvis du velger riktig lakk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg