Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Detta er jaggu meg unikt, en Dilbert stripe som er relevant på bilforumet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 hihi, dilbert rocker Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Hahaha lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Haha! Genial! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Haha.. da jeg så den forbikjørings guiden kom jeg på et bilde jeg tok i sommer.. Plakaten er observert på en bil ferge.. Her er bildet (høy oppløsning) Betyr dette at Politiet oppfordrer til forbikjøringer? eller har jeg missforstått helt? ;) (tenker på den logon nederst i høyere hjørnet der liksom :)) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by MacSi Haha.. da jeg så den forbikjørings guiden kom jeg på et bilde jeg tok i sommer.. Plakaten er observert på en bil ferge.. Her er bildet (høy oppløsning) Betyr dette at Politiet oppfordrer til forbikjøringer? eller har jeg missforstått helt? ;) (tenker på den logon nederst i høyere hjørnet der liksom :)) njaaaa... well Det var kanskje ment for de personene som IKKE slipper trafikken forbi seg. Dere synes vel at det er behagelig og ligge akkurat på grensen til fartsbot. Ikke 40-50 km/t UNDER!? Til dere alle, KEEP up the good (bad???) work... Rock on! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg