Integrale Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 kan noen av dere photoshop guruer lage en snaksen logo til meg? vi driver å etablerer en paintballklubb her, så det hadde vært tøft med en logo. "JPK" skal det stå. som er forkortelse for Jevnaker Paintball Klubb. EDIT: det må også stå Jevnaker Paintball Klubb i litt mindre skrift under logoen ;) Takk på forhånd! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 kan tegne noe for hånd om du vil ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by startdf kan tegne noe for hånd om du vil ? ja, hvis du vil det så! :) bare kom med forslag folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 ingen som føler seg kunstneriske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bivah Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Ja her har du iallefall et forslag =) Nå kommer sikkert CS gutta til å klage.. =) Menemen bare en logo som er laga på noen minutter. Et forslag til, var så godt igang =) Siter - 02 Audi TT 1,8TQ 180hk x 92 Golf III 1.8 90hk (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 kommer med noe i løpet av helgen Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Bivah Ja her har du iallefall et forslag =) Nå kommer sikkert CS gutta til å klage.. =) Menemen bare en logo som er laga på noen minutter. Et forslag til, var så godt igang =) tøffe forslag. skulle hatt de litt mer "fancy" bare ;) men jeg liker konseptet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bivah Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 hehe.. blei ikke akkurat noe superlogo =) Men det var da et forslag.. setter sikkert noen andre igang med noe. Siter - 02 Audi TT 1,8TQ 180hk x 92 Golf III 1.8 90hk (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Ble litt feil når han ikke holder en markør heller. Hadde vel passet bedre til en airsoft-klubb det der. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Liker logo'r litt mer diskré.. Men her er ihvertfall en kjapp logo... Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 brukte noen få minutter på denne. om du liker idèen så kan jeg lege litt mer innsats til det og ta den innn i ps og stashe den opp litt. hilsen Startdf btw: beklager SYKT DÅRLIG dig.cam!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by startdf brukte noen få minutter på denne. om du liker idèen så kan jeg lege litt mer innsats til det og ta den innn i ps og stashe den opp litt. hilsen Startdf btw: beklager SYKT DÅRLIG dig.cam!! ja takk! gidder du å fikse den i ps da? den var rå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 skal se hva jeg får til en av de nærmeste dagene noen spes farger du vil ha ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by startdf skal se hva jeg får til en av de nærmeste dagene noen spes farger du vil ha ? jeg har liksom forestilt meg en svart bakgrunn med noe giftgrønt ;) slå deg løs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 jeg stiller med en i løpet av dagen! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg