Kaksa Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Liker best at logoen er veldig lesbar, Mandel sin var ganske grei å lese, men personleg så synst eg at det blei litt for masse grafikk i forhald til kar stor skrifta var. (skrifta kunne med hell ha vore større, skrifta nedom altså) Tenker då gjerne på krymping osv. startdf sin: Dropp det gråe inne i bokstavane, slik så den blir clean. Trur det kan være suksessfullt, heller legg til _litt_ skygger slik så bokstavane blir 3D. Men husk på at viss det skal trykkast på t-skjorter, så kan ikkje det ver mange fargenyanser(betalar gjerne pr. farge). Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 den jeg la ut som bilde her er bare et forslag til en t-skjorte eller noe.. men logoen i seg selv finner du under bildet som en link.. denne har jeg ikke lagt til noen skrift under, men kan gjøre det nuh med skrift sant det du sier med fargetrykk på tskjorter... Edit: laget en med litt uhevet skrift, men synes egentlig det er mere solid og klart hva som står uten.. Uthevet Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 takker, konstruktiv kritikk blir mottat med smil. Mandel: ikke bli personlig, drit i det. Men greit, tar kritikken på lesbarhet. No offence fra min side. Men så! hva sier gutta i JPK da? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by startdf Men så! hva sier gutta i JPK da? blir vel en liten samling i helga, så vi får se :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 mandel sin, definitivt Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Den andre logoen ser jo ut som "toxic waste" hehehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Integrales logo var den mest kreative og ganske tøff men kan bli litt utydelig. Terningkast 3 Mandels var den mest korrekte til sin bruk og kanskje den som var best laget. Terningkast 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 heisann! er det for sent og kaste seg på eller? hehe.. kom hjem ifra "ferie" nå så jeg har ikke sett det før nå! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by WhiPlasH heisann! er det for sent og kaste seg på eller? hehe.. kom hjem ifra "ferie" nå så jeg har ikke sett det før nå! ikke for sent. har ikke fått til en gathering enda! bare å smelle inn en logo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Skal den være "enkel" eller fancy? :) Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Håper den faller i smak! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 jaja..jeg får vel legge inn mitt bidrag aswell..starta på den for noen dager siden, før jeg ikke orka mer og la det til side. Men så er det meg, klarer ikke å ha fingra fra fatet og begynte igjen. Dette bidraget kan bli bedre, om jeg bare får litt tid på meg. Bakgrunnen etc etc er IKKE det vanskeligste...det er å velge blant 900 skrifttyper som jeg har liggende..+ at jeg må få til noe styling på skriften aswell..så alt må jo passe igrunn..bah..man går lei ja. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 whiplash..om du får til å fade ut kantene på bildene i bakgrunnen kan det bli bedre :P hehe..ikkeno vondt ment.har masse bugs selv.men det er lettest å se andres :P hehe Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Stemmer på Mandel som logo og Whiplash som wallpaper. Den til Whiplash var utrolig tøfft laget :) Likte den! Men som logo, som det er nevnt her synes jeg en logo skal være enkel og umiddelbart frembringe budskapet som logoen faktisk er laget for. For å vise at dere er Jevnaker Paintball klubb! Derfor, til nå så har Mandel helt klart det klareste budskapet, og best design imo. Men det er jo opp til dere JPK/G. :D Kanskje jeg prøver meg når jeg kommer hjem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 wiplash sin var kul.. hadde passe ekstremt bra som plakat for gruppa.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg