Stampede Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Skjedde et eller annet i huet mitt på vei hjem fra jobb idag! :idea: Stoppet på Biltema og kjøpte et lass med poleringsgreier! Heiv meg over de gamle RH Cup hjula til kjerringa å begynte å jobbe! damndamn Kjerringer er jo ganske gode til å kantkjøre anger2 så det ble litt ekstra sliping. Ble bare en felg ferdig idag, så nå er det bare tre wtf? igjen!! Synes resultatet var verdt jobben iallefall yummy http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?s=&postid=63184 Vad tycks??? Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 funka tydligvis ikke å linke til bildet.. prøv med url'en http://community.webshots.com/s/image9/6/35/55/153363555WcqluJ_ph.jpg istedet,kanskje? men,fint resultat :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 ingen av linkene fungerer... Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by KingCamel ingen av linkene fungerer... Sprøtt! Smeller rett opp på to maskiner her hos meg! m'm Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Stampede Sprøtt! Smeller rett opp på to maskiner her hos meg! m'm Får beskjed om : Forbidden You don't have permission to access /s/image9/6/35/55/153363555WcqluJ_ph.jpg on this server. Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by KingCamel Får beskjed om : Forbidden You don't have permission to access /s/image9/6/35/55/153363555WcqluJ_ph.jpg on this server. Weird!! Denne da?? http://forum.vwaudi-club.no/attachment.php?s=&postid=63184 Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 De ble jo gode som crom de der.. Kan du gi meg en liten forklaring på hva du gjorde og hvordan? Hvilke midler du brukte? Så hadde jeg blitt glad, skal polere momo felga mine Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Nikdev De ble jo gode som crom de der.. Kan du gi meg en liten forklaring på hva du gjorde og hvordan? Hvilke midler du brukte? Så hadde jeg blitt glad, skal polere momo felga mine Fort og 'gæli' kort fortalt: Brukte først malingsfjerner for å fjerne den gamle klarlakken på kanten. Så var det å starte "klatringen" fra 240, 360, 400, 600, 1000 opptil 1200 vannslipepapir. Så brukte jeg Autosol på en sliperondell som jeg dyttet i drillen. Det tok rundt 3-4 timer på en felg, det var jævlig mye jobb helpme Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Mange takk.. Har tatt en felg jeg å, men så gav jeg opp, brukte feil metoder har jeg skjønt må prøve din måte.. lykke til med resten av felgene da Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Nikdev Mange takk.. Har tatt en felg jeg å, men så gav jeg opp, brukte feil metoder har jeg skjønt må prøve din måte.. lykke til med resten av felgene da No prob..... :) Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Skal du lakke kanten med klar lakk eller noe slikt nå da ? Hvor mye jobb var det ? ( ca tid pr felg ? ) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Sonick Skal du lakke kanten med klar lakk eller noe slikt nå da ? Hvor mye jobb var det ? ( ca tid pr felg ? ) han har skrevet at det tok ca 3-4 timer per felg ;) begynner du på dine så vet du hvor mine også står :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Sonick Skal du lakke kanten med klar lakk eller noe slikt nå da ? Hvor mye jobb var det ? ( ca tid pr felg ? ) Nope.... ikke noe klarlakk etterpå! Da kan du jo ikke polere felgene senere. Det er bedre å ta jobben med en polering etter hver vask enn å bruke klarlakk. Alu blir stygt hvis du gir helt f... i det, men med litt pleie holder det seg blankt Ca. 3-4 timer pr. felg wtf? begynner du på dine så vet du hvor mine også står Ja, ikke sant! :D Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Ble gulle godt det der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 jeg skal også polere opp mine felger...det jeg lurer på er om jeg kan bruke luftslipeverktøy på felgen..med grovt papir for så å bruke finere og finere papir etterhvert? det hadde egnet seg veldig bra hvis jeg kunne brukt luftverktøyet..må jo gå endel fortere da :D desuten er flatene på felgen helt rette nesten...så skal vel ikke være no problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg