Gå til innhold

Nye felgene mine

Ranger emnet

Polo4RS3

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått tilbake felgene mine etter jeg sendte de tilbake for diverse omgjøringer.

(Måtte lage en ny post da jeg ikke fant den forrige)

De har nå fått polerte kanter i stedet for anodiserte. Inpresset på de fremre felgene er også gjort om slik at det blir en halv tomme mer kant.

Har ikke fått på dekk enda da jeg skal prøve de på før jeg legger på dekker.Kommer nye bilder på bilen i morgen.

Bilder av felgene, hva synes dere?

477643_22_full.jpg

477643_23_full.jpg

477643_24_full.jpg

477643_25_full.jpg

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

Hvordan dekk er det du skal kjøre med? Hva er størrelsen på felga? Trenger hjelp driver med ett lite prosjekt her

Felgene er 8,5 og 9,5x14. Dekkene som skal på er 195/45 framme og 225/40 bak.

Prøvde felgene på bilen uten dekker i dag, men jeg glemte jo selvfølgelig kamera,uansett så blir det breeeit:D

Skal montere dekkene i morgen, skal prøve og få lagt ut bilder av bilen da...

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var felgene på bilen, blir ikke så mye jobb som jeg trodde

477643_26_full.jpg

477643_27_full.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står helt stille her nå. Etter jeg satt på felgene har jeg bare gått rundt bilen i et par dager for og prøve og finne hva jeg skal gjøre med hjulbuene. MEN jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre.

Kan noen komme med noen ideer eller tips?

Som dere ser på bildet over kan man se inn i hjulbuen bak, det går jo ikke an:D Så jeg dro av hjulet og skrudde ned den siste centimetern jeg hadde igjen på gewinden, men det ble jo ikke lavt nok. Foran kan jeg ikke senke mer p.g.a fangern, men jeg skulle hatt den ned enda et par cm bak.

Skal jeg senke hjulbuene litt, eller skal jeg sette på noen andre fjærer? Har allerede sjekket med powerzone om det er noen andre fjærer og få..(har ikke fått svar enda)

Lurer også litt på om jeg skal beholde profilene på hjulbuene??

Kan noen komme med tips eller ideer, står litt stille her så jeg kunne trengt litt hjelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være å få et gewinde sett som senker mer som skal til...!?

hvilket sett har du nå da?

ut i fra bildene så vil jeg si at du kan senke ca 3cm bak og ca 2cm til fremme...da ligner det noe:)

du kan jo også høre med Onkel toms garage!?

fete hjul foressten!

stå på!

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være å få et gewinde sett som senker mer som skal til...!?

Vet ikke om det finnes jeg, håpet jeg skulle slippe og kjøpe et helt nytt sett da jeg er fornøyd med det jeg har nå. Det som står på nå er et H&R sett.

ut i fra bildene så vil jeg si at du kan senke ca 3cm bak og ca 2cm til fremme...da ligner det noe

Ja,helt enig. Men jeg kan ikke senke noe særlig mer foran da det allerede er mangel på plass, men jeg håpet på å få den ned et par cm til bak.

Trodde H&R settet skulle klare å senke et sted mellom 12 og 14 cm jeg,kan det stemme da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider