rival Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Tjohei, har et par spørsmål til folk som har peil på s13. Har ikke særlig peiling på bil så setter pris på 0 harselering. :) Tenker da på å få kjøpt meg en s13. Hva er typsike feil på de? Hva bør jeg se etter? Hvor langt tåler de å gå? Ting som ryker lett på de?(begynner å dra på åra) Eneste jeg har fått med meg er turboen fyker en gang mellom 120k og 150k km.... Skriv alt dere vet om bilen for min del, er interessant for meg alikevel. :) Har dere evt. noen andre japsebiler med litt pulver soim dere anbefaler? max 115.000....(har tenkt på civic vti) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 SøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøkSøk Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Søk? Hva skal jeg søke på da? "TYPISKE FEIL PÅ 200sx s13" er jo helt jalla det, foreslår at du sparer deg for slike harry volvo240-turbo kommentarer som det der. Har du ikke noe vettugt å si, så hold kjeft? Blir så mye kosligere da.... Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Jeg har tenkt på en slik bil selv, så jeg venter spent på svar selv. :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 http://www.200sx-ogn.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=28&mode=thread&order=0&thold=0 fant den ved hjelp av ordene "s13 feil". er ikke så vanskelig. rival: ikke får å skli ut her, men mr. ryeng her har vel vært her mye lengre enn hva du har etter postcounts å telle.. han kjenner nok ting på forumet litt bedre også. usaklig å komme med slike kommentarer. hadde du faktisk prøvd å søke, så hadde du funnet linken over. vet du ikke hvordan du søker så er det alltids lov til å spørre. velkommen til et trivelig forum forresten! Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Hawkon http://www.200sx-ogn.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=28&mode=thread&order=0&thold=0 fant den ved hjelp av ordene "s13 feil". er ikke så vanskelig. rival: ikke får å skli ut her, men mr. ryeng her har vel vært her mye lengre enn hva du har etter postcounts å telle.. han kjenner nok ting på forumet litt bedre også. usaklig å komme med slike kommentarer. hadde du faktisk prøvd å søke, så hadde du funnet linken over. vet du ikke hvordan du søker så er det alltids lov til å spørre. velkommen til et trivelig forum forresten! Japp, unødvendig av meg det der. Ble bare småirritert når jeg så svaret. :) Dog har jeg vært her inne lenge, men mista den forrige kontoen min.... Takk for svar btw. Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by rival Søk? Hva skal jeg søke på da? "TYPISKE FEIL PÅ 200sx s13" er jo helt jalla det, foreslår at du sparer deg for slike harry volvo240-turbo kommentarer som det der. Har du ikke noe vettugt å si, så hold kjeft? Blir så mye kosligere da.... greit nok at det var lite hjelp i å skrive "søk" 3452 ganger Men hva har det med volvo 240 turbo å gjøre??? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Breisladdern greit nok at det var lite hjelp i å skrive "søk" 3452 ganger Men hva har det med volvo 240 turbo å gjøre??? heheh, jeg ser på 240 turbo som harrybil, av en eller annen grunn mente jeg at den kommentaren var harry. Never mind :) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Harry og harry, gamle 240'in min hadde nå kjørt ræva av nissan min:D Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by nissan s13 Harry og harry, gamle 240'in min hadde nå kjørt ræva av nissan min:D Gull...:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Gull...:D du vet han sa det kun for å trøste deg, Lars? ;) :D :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by nissan s13 Harry og harry, gamle 240'in min hadde nå kjørt ræva av nissan min:D Du får poste den filmen der du leker litt med den lysebrune tic`n din. edit: fant den, ligger _HER_ Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg