Gå til innhold

Golf I , II, eller III ?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by LuckyDevilGirl

Jeg kjøper meg kanskje en 1987 mod Golf cab. Er det en Golf I eller II, eller III ?

Den er litt av hvert!!! (godt spørsmål forresten)

Den er bygd på Golf 1 karoseri, men det er en Golf 2 motor som står i (mener jeg) Men det er vel en GLi for jeg tror ikke det er orginalt Gti i cab...

Om det er noe du lurer på med denne bilen råder jeg deg til å spørre Rakriste på forumet her, han har greie på disse :)

Hva slags motor er det på den du vurderer å kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by joarek

Den er litt av hvert!!! (godt spørsmål forresten)

Den er bygd på Golf 1 karoseri, men det er en Golf 2 motor som står i (mener jeg) Men det er vel en GLi for jeg tror ikke det er orginalt Gti i cab...

Om det er noe du lurer på med denne bilen råder jeg deg til å spørre Rakriste på forumet her, han har greie på disse :)

Hva slags motor er det på den du vurderer å kjøpe?

Hva slags motor? Eh...øh..... Aner faktisk ikke. Det er jeg som skal ha bilen, men min mann som har kontakt med selgeren. Jeg vet bare at det er en 1987 modell. Skinnseter. Cab (som må byttes), og den er blå...tror jeg.

Skal lakkere den "Crazy Pink". :D

Lurer på om minn mann nevnte at det var en 1,6 som sto i den? Kan det stemme? *klør seg i hue* ;)

Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LuckyDevilGirl

Hva slags motor? Eh...øh..... Aner faktisk ikke. Det er jeg som skal ha bilen, men min mann som har kontakt med selgeren. Jeg vet bare at det er en 1987 modell. Skinnseter. Cab (som må byttes), og den er blå...tror jeg.

Skal lakkere den "Crazy Pink". :D

Lurer på om minn mann nevnte at det var en 1,6 som sto i den? Kan det stemme? *klør seg i hue* ;)

er caben rs blå med kvit tak?

vist det er den så ville eg har hørt om motoren går skikkeleg. sist gang eg såg den så hørte den ut som at det var nokon som stod å sveiva motoren rundt. høgt turtall og så lavt. høgt lavt høgt lavt.

men det er ein fin cab. har ikkje sett den fra innsida.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider