Mrleone Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Ekker sikker på om noen har postet den før meg, men legger den ut uansett ARABIC DRIFTING video :D :eek: //MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Trur den er posta før ja, men fy flate så rått det er :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 drifting. :P: :ssip: ren idioti vil jeg heller kalle det! Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Han satser friskt i allefall:D :D Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 tror ikke sikkerheten var tatt så veldig mye seriøst heller... skal ikke mye til for å dra over og mokke ned tilskuere, hihi Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Hawkon tror ikke sikkerheten var tatt så veldig mye seriøst heller... skal ikke mye til for å dra over og mokke ned tilskuere, hihi Jeg satt og venta på at en eller annen araber skulle bli meid ned mens jeg så videoen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Linken er død... :( Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 selvmords drifter?;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Denne er litt verre enn den som er postet lengre oppe. (linken er død, men jeg regner med at det er den samme som var postet for en god stund siden). Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by TP Racing Denne er litt verre enn den som er postet lengre oppe. (linken er død, men jeg regner med at det er den samme som var postet for en god stund siden). De er jo faen ikke riktig oppi knotten... enten så har disse gutta så mye cash så de bare gir faen... ellers er de heeelt på bærtur.. står jo å klapper etter at en bil har flydd inn i hverandres biler og nesten/har truffet folk jo.. Folk er gærne:rolleyes: Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 At det går ann å bli så utrolig mongolid i hodet! Greit nok at biler og penger ikke betyr mye, men livene og helsen til tilskuerne må da være noe å ta hensyn til? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 så jævlig mange idioter det finnes rundt om i verden:rolleyes: Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg