Gå til innhold

Nå begynner det å ligne på en bil:D

Ranger emnet


jarli

Anbefalte innlegg

Originally posted by jarli

Takk skal dere ha!:)

 

Motoren er en 2 liter som er borret opp til 2.5+at den har andre veivstaker=2.7(er ikke jeg som har gjordt det:) ) det er også kvass kam, effektannlegg hele veien (har ikke satt på grenrøret ennå) og snart chip..

 

Har ikke peil på hvor mange hk det er, men jeg har målt den til 5.3-5.6 sek fra 80-120..så jeg vil tippe rundt 200?

 

M20 da?

 

Jeg trur bilen din hadde blitt penere med M5-look baklykter, enn de sorte.. Synes ikke noe om de egentlig..

Ellers, JÆVLA digg interiør, det skal jeg kjøpe av deg om jeg ikke får det med den E34'n jeg kjøper.. Hva går et sånt for egentlig? Synes dem er så kjedelige de orginale tøyinteriørene.. Synd at alle E34'er er gådd så jævla langt, og de som er gådd kort koster jo skjorta!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil det der ja..Men hva er en bakrutesenker? Er det takspoiler du mener? Jeg ville også byttet ut de baklysene, du vil dessuten ikke få de gjennom EU kontrollen. Kjøp baklysglass til E34 med hvite blinklys :) Og kanskje rette opp enderørene litt? Så skjeve ut ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by C0bra

Hvilken dimmensjon er det du har på felga/dekka og hvor mye senk har du? har tenkt på samme felga selv og lurer på hvor mye senk som er passe..

 

Dimmen på felgene (dekk) er 18*8.5 (225) og 18*10 (255)

 

 

Originally posted by Jonte

 

M20 da?

 

Jeg trur bilen din hadde blitt penere med M5-look baklykter, enn de sorte.. Synes ikke noe om de egentlig..

Ellers, JÆVLA digg interiør, det skal jeg kjøpe av deg om jeg ikke får det med den E34'n jeg kjøper.. Hva går et sånt for egentlig? Synes dem er så kjedelige de orginale tøyinteriørene.. Synd at alle E34'er er gådd så jævla langt, og de som er gådd kort koster jo skjorta!

 

M20 ja...

Er enig i at det kanskje hadde blitt bedre med hvite blinkers bak,men etter min smak hadde det ikke blitt så veldig mye bedre..dessuten bryter de ikke så mye med designet på resten av bilen,så jeg prioriterer andre ting før det (lyktene sto på bilen da jeg kjøpte den,og jeg fikk ikke med orginallyktene)

 

Skinn-interiøret mitt får du aldri;)

De selger det her for en vannvittig pris!: http://www.osbildeler.no/html_pages/interior.htm

(m5 sport memory)

 

Min 5er er gått 160 000km

 

 

Originally posted by awt

Har sett den et par to tre femten ganger. ganske stilig bil. :)

 

Takk i lige så farr:)

 

 

Originally posted by Dr_S

Pen bil det der ja..Men hva er en bakrutesenker? Er det takspoiler du mener? Jeg ville også byttet ut de baklysene, du vil dessuten ikke få de gjennom EU kontrollen. Kjøp baklysglass til E34 med hvite blinklys :) Og kanskje rette opp enderørene litt? Så skjeve ut ;)

 

Takk skal du ha!

En bakrutesenker er en klaff som gjør at bakruta di blir mindre,en takspoiler er en spoiler som står på taket;)

Viss rett skal være rett så skal den vel egentlig kalles en bakrutespoiler..

Baklysene er ikke det jeg prioriterer først, dessuten har de gått gjennom EU-kontroll og biltilsynkontroll..

Enderørene er bare provisorisk festet,jeg har bestilt og fått nye fester,men de er ikke satt på enda

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Jeg synes iaf de baklyktene så hjemme-sotede ut... Forrige bilen min var en Golf 2 med sota baklys, gjort av forrige eier. Ble ikke godkjent, måtte kjøpe nye glass bak...

 

Oki...

nei dette er "orginalsotede" hella lykter

 

Disse:

image_1757_big.jpg

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

NICE! :dude:

 

Merkelig hvor mye finere mange av disse bilene er i en annen farge en det som ble levert orignalt :) Ellers , gromt felgvalg! Skal du kvitte deg med dem så gi meg et vink! Har lyst å bytte felger nå... :D

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Originally posted by awt

Håper ikke det gjør noe at jeg legger ut disse, isåfall får du si ifra. Historien kjenner du til bedre selv enn meg, så den får du ta selv.

Utrolig kjipt iallefall.

 

 

Hehe:D

Utrolig hva jeg får til

 

Var ute og "cruisa" i går..så tok jeg en tur nedom en hurigbåt-kaien i Kopervik (offentlig kai)

Jeg aner fred og ingen fare:) plutselig ser jeg et sort hull ca.2 m før bilen min (det var ikke så lett å se,siden det ikke var belysning på kaien)..jeg bråbremser, mn det er for sent..

 

Når jeg går ut,ser jeg at noen har fjernet lokket på kummen og lagt det fint ved siden av..#%!

 

Resultat til nå:

-En ødelagt frontleppe (må lakkes og sparkles)

-kanskje en skeiv felg (har ikke fått kjangs til å se skikkelig på den ennå)

-liten sprekk i fanger

 

Noen som har peil om jeg kan kreve erstatning??

(var bra du og digitalkameraet ditt kom awt)

 

Tegning:

 

krasj1.jpg

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår