Gå til innhold

Nå begynner det å ligne på en bil:D

Ranger emnet

jarli

Anbefalte innlegg

Ser jo on the other hand, dobbelt så "gangsta" ut når du har sorte baklykter.. Hvis du liker den stilen så ser jeg ikke problemet, kjør svart... Behold de du liker best selv!

Ja det er "gangsta" stylen som passer meg best;) så det er stor fare for at min neste bil blir en 7serie e38 :)

Jeg skal forresten ha sorte lykter foran også (bare jeg får "fingen ut" :???: )

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 8 months later...

nydelig bil du har ;) hadde ei sånn selv. så seff ikke så nice ut men men :P elegant!

vedrørende ulykken på kaia har du krav etter penger i hendh yodude old til flere punkter i norsk lov samt av forsikringsselskapet på bil og deg selv. blant annet reiseforsikring, kasko, risiko, ulykke, dårlig lys på kai (privat kai?) hærverk, osv osv. ;) :worshipbm

- Bmw 525i 88 mod = Solgt

- Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies

Live to rock, drink and fuck.

Mess with the best, die like the rest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha!

Jeg ga opp det med det kummlokket..Var ikke noe å hente siden havnevesenet skyldte på båten, og båten skyldte på havnevesenet violin

Frontfangeren skulle byttes uansett..

Men hadde skadene vært større, så hadde jeg latt forsikringsselskapet og politiet ta seg av saken ;)

Jeg hadde nesten glemt ut at jeg hadde en tråd her på forumet!

Men så er det ikke så mye synlige forandringer på bilen heller..Har bygget litt videre på annlegget, jeg burde laget det finere, men jeg hadde som kriterie at bagasjerommet skulle kunnes brukes..

Photo-0269.jpg

Den ene forsterkeren ligger faktisk under subkassen :)

Photo-0270.jpg

Beklager dårlige mobil-bilder forresten...

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager litt OT men noen som har peil hvor faen forsterkeren i e39 97mod ligger? strandberg skien sier den ligger baki koffert rommet et sted men noen som vet litt mere presis?. tenkte skulle bygge nytt her nå å da er det veldig relativ ting og hvite hvor er henne... noen som kan ta på seg jobben?. eier ikke snekkre skills.

- Bmw 525i 88 mod = Solgt

- Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies

Live to rock, drink and fuck.

Mess with the best, die like the rest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
fet bil... e 34 er det absolutt fineste karosseriet av 5 serien

WORD! Drømmebil

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar