RSG60 Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Hvor mangen av corradoene her blir å se på våler i helgen? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfanatic Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 min kommer sansynkigvis, men uten meg :( Var visst veldig viktig at jeg tjente konge og fedreland den helgen... Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 jeg kommer, men bare søndagen Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Snufs snufs, min blir nok ikke å se der, men skal pokkers meg opp å se;) Egentlig skulle den vært på en dag på stripen på lørdag, har påmeldingspapirer og alt i hånda, men siden lakkereren ikke kunne legge fyller før i går, så går nok det dårlig ja... Men men... Lykke til til alle som kommer! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 jaja, da var helgen over, 10 grader og regn er akkurat passe når en ligger i telt... men det var gøy på banen uansett, til tross for en liten tur i sanden. Godt det var så mange corradoer på banen og utenfor, skulle jo fått til en corrado cup, men det hadde vel ikke blitt tillatt! Polo classic: takker for test av blanding, men på veien hjem var det enten på tomgang eller wot, for den var litt mager imellom.. sjekka co pot og det var ca 2ohm..hehe. Men det var jo tidsparende, kutta ned reisetida fra 10 til 8 timer til tross for kjør sakte aksjon ned til oslo. Kansje best å skaffe radarvarsler og laserjamer. Kom du deg aldrig på banen med poloen? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 i was there :D og såklart på banen Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by RSG60 jaja, da var helgen over, 10 grader og regn er akkurat passe når en ligger i telt... men det var gøy på banen uansett, til tross for en liten tur i sanden. Godt det var så mange corradoer på banen og utenfor, skulle jo fått til en corrado cup, men det hadde vel ikke blitt tillatt! Polo classic: takker for test av blanding, men på veien hjem var det enten på tomgang eller wot, for den var litt mager imellom.. sjekka co pot og det var ca 2ohm..hehe. Men det var jo tidsparende, kutta ned reisetida fra 10 til 8 timer til tross for kjør sakte aksjon ned til oslo. Kansje best å skaffe radarvarsler og laserjamer. Kom du deg aldrig på banen med poloen? han klarte 1.5 runde før han kasta bilen i grøfta på langstrekka. Litt dårleg oppførsel på den bilen...nervøs liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by ottar han klarte 1.5 runde før han kasta bilen i grøfta på langstrekka. Litt dårleg oppførsel på den bilen...nervøs liksom I got it on film ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Legg ut filmen da...:D Vil se, jeg.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 det var hans kamera.... så filmen er i hans hender Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Var jo typisk..skader på bilen hans da? Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 RSG60: morro med 3 corradoer etter hverandre fra våler å gjennom kongsvinger da! er ikke hver dag det skjer! men det var mange corradoer der oppe ja Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by RSG60 Polo classic: takker for test av blanding, men på veien hjem var det enten på tomgang eller wot, for den var litt mager imellom.. sjekka co pot og det var ca 2ohm..hehe. Men det var jo tidsparende, kutta ned reisetida fra 10 til 8 timer til tross for kjør sakte aksjon ned til oslo. Kom du deg aldrig på banen med poloen? Merkelig, viste jo greie verdier på bredbåndslambdaen? Skal se om jeg får zippet filmen på laptoppen og tatt den med disc til jobben Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Skreiv litt feil, den fikk selvfølgelig litt feit blanding når det var lav ohm verdi. Grunnen til at den ble litt feil innimellom var vel at lambda holdt blandingen mager selv om potmeteret ble skrudd ned. så er vel kansje ikke systemet raskt nok til å kompensere for det under normal kjøring? Skrudde opp når jeg kom hjem, så nå er alt som normalt igjen! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg