shaniboy Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 trenger du dele bil? har en liggende ;) Originally posted by ecko I'm the new kid on the block! Endelig ble det charade på meg å! Liten prosjekt bil så her skal det koses Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Hygli å se andre enn meg selv som setter pris på en daihatsu... eller i alle fall skrur på en! :op Lykke til med rusta, nei, jeg mener prosjektet! Gleder meg til å se resultatet! Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Hehehe! Hvordan Charade er det du har? Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Har ikke Charade, men Applause. Mye av samma delene osv... :) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Hehe! Jeg vil ha bremsene dine:) Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Litt kjipt om jeg hadde kommet til å måtte bruke dem da... Det er ikke ofte, men det hender jeg kommer borti bremsen :) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 trenger skivebremser bak :D Har du gjort noe med bilen din. Bilder? Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zone_bee Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Har ingen bilder, men kommer snart, skal bare få lakkert henne først :) Har tilpasset en del styling fra impreza og civic, det var et helvette (måtte kappe og skjøte og pese). Ellers er det ikke så mye, bare noe standardsaker som sportsfjærer, ratt, pedaler, filter, eksos... Men mer kommer! Lyst til å avsløre i hvilken retning prosjektet ditt skal da? (racing? styling?..) Siter Daihatsu Modifiers Scandinavia Facebook-Gruppen Vi jobber for å samle Daihatsu-Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Retningen hans er samme som min... Få det til og starte og gå.. :D Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 fikk ut kassa i dag, begynner på clutchen neste onsdag Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Og jeg fikk igjen grenrøret mitt med t-25 flens på nå i dag :D ENDELIG. Prøve montert og greier,passa fin fint.Så nå er det sveising av downpipe og nye rør så har jeg snart bil igjen Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 WoHo. *Glede seg* Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 tar du med G11`n på stripa den 11 & 12?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Driver faktisk og vurderer det... Kommer litt ann på clutch skifte og om bilen i det hele tatt går.Har ikke hatt gleden av og test starte den enda...:D Mangler litt småtteri av deler enda Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Hvorfor kjører vi ikke alle 3 charadene? Fordi kassa mi er FØKKT ØPP. Faen :D Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg