Moen^ Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Noen som har film av den røde supra'n som dro av?? Eier vil gjerne ha det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 flere som vil se den :) hvordan går det med bilen hans forresten? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Pål, kan være en fordel å få med deg at det var på ACR sitt sommertreff? Greit nok at det ikke er hver dag en supra drar av, men finnes sikkert nok av røde supra'er som drar av på nettet :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by CrZy_T Pål, kan være en fordel å få med deg at det var på ACR sitt sommertreff? Greit nok at det ikke er hver dag en supra drar av, men finnes sikkert nok av røde supra'er som drar av på nettet :D .. også var det vel to supraer som dro av den helga? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by raboc .. også var det vel to supraer som dro av den helga? Jau, men den var mer rødbrun/brun .... MK IV'n er knall rød. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Har ourom dratt av?? Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Ja... Ligger bilder på forumet et sted også ;) Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 oh! Må se!! Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Det er vel med 90% sikkerhet forsikringsselskapet som er ute her. Jeg ville iallefall ikke gitt ut en dritt. Bare så alle er klar over det var det ingen Supraer som kjørte ut på ACR. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Det er vel med 90% sikkerhet forsikringsselskapet som er ute her. Jeg ville iallefall ikke gitt ut en dritt. Bare så alle er klar over det var det ingen Supraer som kjørte ut på ACR. Bare si at det var photoshop redigert !.....hehe...neida Helt enig med deg ! Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 ...En kan spørre seg: "Hvorfor ville eieren se en slik film?" Hadde det vært meg hadde jeg bokført hendelsen i den store glemmeboka, og lært meg hvordan jeg skal unngå at dette skjer en gang til. Nud3dud3^: Bare for å være på den sikre siden, og det er helt uinteressant om du er ærlig eller ikke, om du jobber med forsikring eller ikke, iallefall, jeg tror jeg snakker for alle her når jeg sier "mårru' hute' dæ te' hælvette å lægge dæ borti andre sine saker!" Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng ...En kan spørre seg: "Hvorfor ville eieren se en slik film?" Hadde det vært meg hadde jeg bokført hendelsen i den store glemmeboka, og lært meg hvordan jeg skal unngå at dette skjer en gang til. Nud3dud3^: Bare for å være på den sikre siden, og det er helt uinteressant om du er ærlig eller ikke, om du jobber med forsikring eller ikke, iallefall, jeg tror jeg snakker for alle her når jeg sier "mårru' hute' dæ te' hælvette å lægge dæ borti andre sine saker!" Kan vel si det slik at hvis du ser ourom på treff sammen med en PEN rød 200sx s14a så er det broren til nud3dud3^... Så han jobber nok ikke i noe forsikringsselskap. Uansett så driver faren til ourom verksted, så jeg kan aldri tenke meg at dette er noe de i det hele tatt gidder å prøve å ta på forsikringa. Har man råd til supra, så han man råd til å reparere den. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng ...En kan spørre seg: "Hvorfor ville eieren se en slik film?" Hadde det vært meg hadde jeg bokført hendelsen i den store glemmeboka, og lært meg hvordan jeg skal unngå at dette skjer en gang til. Nud3dud3^: Bare for å være på den sikre siden, og det er helt uinteressant om du er ærlig eller ikke, om du jobber med forsikring eller ikke, iallefall, jeg tror jeg snakker for alle her når jeg sier "mårru' hute' dæ te' hælvette å lægge dæ borti andre sine saker!" Kanskje fordi eieren vil se hva som skjedde, utenifra? nudedude er nok ingen forsikringsmann, kjenner han godt.. og som crzy_t sier, de driver å retter den opp selv nå.. Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Vel, vel! Da har jo ting snudd seg til det bedre. HVIS jeg mot formodning drar av på en bane, hadde iallefall jeg ønsket at folk ikke skulle slenge ut beskrivelser og/eller video av det til Gud og hvermann. Man vet aldri hvor de jævla forsikringsagentene ligger og lurer. MERK: Jeg oppfordrer ikke til forsikringssvindel, og ville etter all sannsynlighet ha en ansvar/delkaskoforsikret bil uansett. EDIT: Å gi ut slike ting uten samtykke er som å stikke sin bilelskende kamerat i ryggen. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grøfterally Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Vel, vel! Da har jo ting snudd seg til det bedre. HVIS jeg mot formodning drar av på en bane, hadde iallefall jeg ønsket at folk ikke skulle slenge ut beskrivelser og/eller video av det til Gud og hvermann. Man vet aldri hvor de jævla forsikringsagentene ligger og lurer. MERK: Jeg oppfordrer ikke til forsikringssvindel, og ville etter all sannsynlighet ha en ansvar/delkaskoforsikret bil uansett. EDIT: Å gi ut slike ting uten samtykke er som å stikke sin bilelskende kamerat i ryggen. Hva har det egentlig å si om man drar av på bane i forhold til på vei? Vegtrafikkloven gjelder, og da vil også forsikringen gjelde. Selv har jeg skriftlig fra mitt selskap (If..) at min kaskoforsikring er gyldig under førertrening på bane. Det står dog spesifisert at det da er kjøring etter vegtrafikkloven, og at tidskjøring ikke dekkes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg