CrZy_T Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by Grøfterally Hva har det egentlig å si om man drar av på bane i forhold til på vei? Vegtrafikkloven gjelder, og da vil også forsikringen gjelde. Selv har jeg skriftlig fra mitt selskap (If..) at min kaskoforsikring er gyldig under førertrening på bane. Det står dog spesifisert at det da er kjøring etter vegtrafikkloven, og at tidskjøring ikke dekkes. Og i følge veitrafikkloven skal hastigheten ikke overstige 80km/t. Tviler på at det var mange som ikke var over denne hastigheten. Hvis du tar et søk på forumet så har dette vært oppe 120 ganger omtrent. Står garantert bedre forklart der enn her. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moen^ Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 ja, jeg er ute etter å ta are.. akkurat det jeg tenkte. Litt av en gjeng. Kjenner han godt, og han ville se hvordan det så ut utenfra. Men da var det ingen som hadde no film av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg