Wheelman Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Som kjent så er det 3 hakk på lysbryteren... 1. er kjørelys, 2. er parklys og 3. er kjørelys/fultlys... Problemet mitt er at på det første hakket som det skal være kjørelys på, er det nå park... (?) Noen ideer på hva som kan være galt..?? :confused: Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Stikk på hoggern og putt en ny sånn bryter i lomma og gå... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Cheron Stikk på hoggern og putt en ny sånn bryter i lomma og gå... ...men bli nå ikke ferska på vei ut! :) Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Min er 1. No Lights 2. Park 3. Fullt lys Liker 1.ern da...Når jeg skal gjemme meg bak husvegger som i Smokey and the Banditt ;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by AXi0N Min er 1. No Lights 2. Park 3. Fullt lys Liker 1.ern da...Når jeg skal gjemme meg bak husvegger som i Smokey and the Banditt ;) Hadde samme før jeg også... Alltid like moro å kjøre etter noen om kvelden og så plutselig slå på parklysene vampire Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 veldig artig å kombinere parklys med blå pære hette. hadde blå pære hetter før men måtte fjerna dei når eg blei stoppa i ein kontroll. kjørte etter ein kompis eingang og låg ganske nærmt han lenge. tilslutt tok eg å vippa bryteren mellom kjørelys og parklys. han trudde det var purken og kjørte til sida og tok fram vognkort og førerkort, men så var det vist bare meg. :D :D :D :D Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|nF Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 HE HE Jeg satt rød pærehetter på parklysa men de "forsvandt" etterhvert.. har jeg for sterke pærer da kanskje... vurderer å sette på blå:D Siter -vw golf II 1.8 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg