Gå til innhold

Tennings System ( golf III )

Ranger emnet

darkwih

Anbefalte innlegg

Originally posted by darkwih

Stemmer det :) er litt lei av den feilen nå. Har ringt til møller og andre verksteder. Uten serlig noen gode svar. Det kan være skipt hvis bilen min stopper når jeg skal ta en stygg forbi kjøring.

Da er jeg ille ute ;) Har foresten skiftet starteren, ingen sa til meg at den var skrudd i forre motor feste. det var morsomt :) Bilen er blitt en mandags bil for meg. nå lekker det av olje tanken også.

Noen som har lyst på en golf III gti 8v gått 146. ink prob.

Skal få den billig ;)

hvor billig ;) ??

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har samme problem på min Golf. Har opplevd et par 3 ganger at turtallet /motoren har omtrent død i 1-2 sek også kommet seg. nøkker no sinnsvakt i bilen da. Og her i går. Startet ikke faenskapet. Høres som om alt går rundt men motoren starter ikke.

Driver nå å skal få tak i tennplugger/kabler/fordeler-lokk osv. Noen forresten som har et bilde som viser hvor bensinen går inn på denna motoren. :confused: Er ikke akkurat kjapp når det gjelder bilmekanikk. :kiddie:

Edit : Hva slags tennplugger skal på denna kjærra?

:drive2

'97 Fiat Punto 1,1 55s

'96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V

x'86 Peugot 309 1,6

x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05

x'96 Honda Civic 1,4is

:dj:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

jeg har også hatt en rar dauing av bilen min, midt i en rundkjøring! men fikk startet den igjen med en gang heldigvis :) er dette også bensinpumpa? trodde den delen var billig jeg, betalte ikke mer enn 280kr for en slik ny til asconaen ;)

Bilen min var også slik at den døde et par sekunder og så kom den seg. men nå er det betraktelig verre :) etter en måned med bilen døde bare litt døde den totalt mens jeg kjørte og nå dør den igjenomsittet hver 3dje dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har null mekaniske evner.. Har bytta fordeler og rotor. Men like død. Da er det flere som sier. Coil, startsperre, benisn pumpe (selvom jeg tror den får bensin) ....her blir det verksted.

'97 Fiat Punto 1,1 55s

x'86 Peugot 309 1,6

x'96 Honda Civic 1,4is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda! Fikk min igang igjen jeg. Med litt hjelp. Kjekt å måle om det er noe strømm inn på coilen. Det var det jo. Og da... grei konklusjon.. Def coil. Ned på mekonomen. (i oslo.. langt å kjøre fra Råholt) ...fikk coil med tennsystemet i. Byttet hele greia. og VROOOM!

Da blir det sommer ferie!

:D :D :D :D :D dragcar

'97 Fiat Punto 1,1 55s

x'86 Peugot 309 1,6

x'96 Honda Civic 1,4is

Lenke til kommentar
Del på andre sider