Gå til innhold

mer bilder av rå stv fra gatebil!!

Ranger emnet

SnIper

Anbefalte innlegg

Originally posted by pololars

Kid-A har tatt bildet.. og ja, det er copyright :o

Javel, da får jeg endre bildet.

Er det noen som har bilder av interiøret i denne bilen?

arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by DrLaban

Men hvorfor i all verden slipper han da ikke bilen helt ned??? :rolleyes:

Det er jo da det er gromt. Slik som den er på alle bildene så ser det jo ut som om den har 40mm senkesett...hva i all verden er vitsen med luftfjæring da???

Trodde pointet med luftfjæring var å kunne ha SINNSYKT lav look når man stiller ut bilen på treff!?!?!

Pen bil, men som sagt så hadde den vært MYE råere hvis han hadde lagt bilen helt nedpå asfalten.

Noen som har noen lavere bilder av denne bilen??

på de bildene fra drammen ahr vel ikke bilen luftfjøring.. mener det sto noe om det på lappen i frontruta.. forøvrig var det vel MYE HK i den dieselmotoren hans også..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

på de bildene fra drammen ahr vel ikke bilen luftfjøring.. mener det sto noe om det på lappen i frontruta.. forøvrig var det vel MYE HK i den dieselmotoren hans også..

Stemmer det, han mangla noen deler på treffet i Drammen.

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

hva vil MYE hk si? hvor mye?

husker ikke akkurat nå.. men ahr vel bilde av lappen i frontruta hans et sted.. mener det sto der.. skal se om jeg kan finne det..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var rundt 200 jeg mente det var også.. men huska ikke helt.. først tenkte jeg 220.. men det stemmer antagelig ikke.. jeg vet ikke.. men rimelig mye til å være mk3 diesel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider