Shakotan Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Hei. Er det noen som vet om det er noen som kan lage styrearmer til bilen min. De jeg har er litt for lange, så jeg må få noen til å spesiallage nye armer. Saken er at dette vel er støpejern eller noe, og kanskje ikke så lett å reprodusere? Alle tips mottas med takk. Armene ser slik ut: Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 ...det beste er å dra med seg delene til mellomstore/små mekansike bedrifter og be dem kopiere disse/til dine mål, støpeteknikken er billigst for bilprodusentene, men disse delen er forholdsvis enkle å maskinere,...og i ditt tilfelle så tror jeg vanlig NS stål vil funke helt greit, med mindre du vil ha no`eksotisk materiale.(tåle mer juling). ;) stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 få lagd disse i sis 2541 eller werkstoffnr 2312.. dvs seigherdet stål.. da blir de knallsolide+ at en kan lette de litt... en ide er jo og å bruke uniballs istedet for endeledd.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 takker for tipsene. Skal ta en runde til uken :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 http://www.nostalginett.no/hrs/hrs_menu.htm Lykke til! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg