Gå til innhold

Toril på ferde igjen, denne gangen "satellittovervåking"

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by volvo242TIC

hvis det idiot forslaget går gjennom flytter jeg ca 2,5km øst for meg...hvor er jeg da? jo i sverige...

er sååå utrolig lei toril møkka skogsholm at jeg ikke kan utrykke meg!

flushit :fingers: :fingers: onfiredevi dukenukem :nono: :nono:

det ville nok vert ganske dumt .. ettersom Svenskeland er et EU land .. og det er på vei i EU land :P

skal ikke mange tusner av folk som strømmer til Stortinget før de forandrer mening

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke folk bare møte opp der hun skal holde taler og begynne å bu'e henne ut. ruse motorer, børne litt... fortelle hva de VIRKELIGE velgerne mener. tror forøvrig at den "nei til torild" stickern hadde gjort seg på 1.5mx5m.. :D

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ønsket hu ikke bodde så langt unna. så skulle jeg gjerne gjort det....

Jeg har slikt klistremerke på bilen min i snart .... 2-3 mnd?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

skulle ønsket hu ikke bodde så langt unna. så skulle jeg gjerne gjort det....

Jeg har slikt klistremerke på bilen min i snart .... 2-3 mnd?

Du må gjøre om klistremerket så det står Torild Skogsholm, tenk på alle de Torild'ene du har kjørt forbi som har blitt skikkelig deppa pga. klistremerket :D

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal love dere at om de monterer en sånn chip i bilen min så tar det ikke lang tid før den er pelt ut. Herregud, dama burde særiøst slutte i jobben sin. Ingen liker henne jo. Lurer på åssen bil hu kjører rundt i selv jeg... :rolleyes:

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Jess, isteden for bomstasjoner skal vi bli overvåket over alt.

Dette stod som en avslutning på spørsmålet om lokal bensinavgift i stavanger isteden for bompenger, artikkelen er her

Den dagen Norge slutter og ha 1930 tallsholdninger til bil, da er vi i union med Sverige igjen.

Om dette blir realitet, så flagger ihvertfall jeg ut...

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KeLoN

Om dette blir realitet, så flagger ihvertfall jeg ut...

Jepp samme her, dette forslaget er helt sinnsykt..Kanskje det går ann i Eu land der de får kjøpt bilene mye mye rimeligere enn oss pga. de har lavere avgifter på bilene, men hvis vi skal betale 3 ganger så mye som andre i europa for å kjøpe en bil og i tillegg bli straffet jo mer vi bruker den, ja da flagger jeg også ut.

Men hvorfor ikke bare kjøpe leilghet i en av disse forlatte byene i Sverige til en 150.000 kr, si at en bor fast der og kjøpe en svenskregistrert bil og svensk førerkort, det er en lønnsom investering det for dere som bor på østlandet. Umulig for myndighetene og kontrollere når dere bor så nærmt til grensen..

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider