Gå til innhold

Toril på ferde igjen, denne gangen "satellittovervåking"

Ranger emnet

Qee

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr. Aerodeck

Skal love dere at om de monterer en sånn chip i bilen min så tar det ikke lang tid før den er pelt ut. Herregud, dama burde særiøst slutte i jobben sin. Ingen liker henne jo. Lurer på åssen bil hu kjører rundt i selv jeg... :rolleyes:

Den hora (som har ansvaret for alle motoriserte kjøretøyting i norge) har ikke engang lappen! Var vel for FETTE MONGO I SKOLTEN til å ta den. Samma sak med forgjengeren hennes. Hva faen er vi for et land der vi velger samferdselsminister UTEN lappen? Fy faen, JEG kunne gjort en bedre jobb enn Torild! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :fire:

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mad_Maxx

Den hora (som har ansvaret for alle motoriserte kjøretøyting i norge) har ikke engang lappen! Var vel for FETTE MONGO I SKOLTEN til å ta den. Samma sak med forgjengeren hennes. Hva faen er vi for et land der vi velger samferdselsminister UTEN lappen? Fy faen, JEG kunne gjort en bedre jobb enn Torild! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :fire:

Skal stemme på deg jeg hvis du stiller til valg! Hater de fittene som faen bare skal finne på jævligere regler for hvert år!:mad:

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da syners jeg vi skal henge opp logoen til datatilsynet og snu oss mot dem og TAKKE hver morgen..

for uten dem, hvem vet hvor mye syke kontrollting for å stoppe samfunnsfiende nummer 1 (vi som kjører bil) fra å gjøre noe ulovlig

(stoppa jo nylig dette med måling mellom bokser, satelitt greiene er det ikke engang sjangse for at de får igjennom)

for man må jo søke og KANSKJE få et ja hvis man skal overvåke et BITTELITE område med kameraer og da må man sette opp en liten million beskjeder om at du er på tv :P

så datatilsynet være lovet :P

(synes martin schanke skulle blitt samferdselsminister :D )

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal love dere at om de monterer en sånn chip i bilen min så tar det ikke lang tid før den er pelt ut. Herregud, dama burde særiøst slutte i jobben sin. Ingen liker henne jo. Lurer på åssen bil hu kjører rundt i selv jeg...

Det er den store morsomheten. såvidt jeg vet kjører hun ikke bil, og har vel faktisk ikke lappen heller... Enten var hun den h**a som tenåring, og bare lå drita baki biler, eller så satt hun alene på rommet hjemme hele døgnet utenfor skoletid...

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Razer

Det er den store morsomheten. såvidt jeg vet kjører hun ikke bil, og har vel faktisk ikke lappen heller... Enten var hun den h**a som tenåring, og bare lå drita baki biler, eller så satt hun alene på rommet hjemme hele døgnet utenfor skoletid...

Hun var den stygge som aldri fikk sitte på med rånebilene, mens alle andre fikk sin seksualdebut med en råner fikk hun, ja, ingenting. Derfor dette hatet mot biler generelt. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Hun var den stygge som aldri fikk sitte på med rånebilene, mens alle andre fikk sin seksualdebut med en råner fikk hun, ja, ingenting. Derfor dette hatet mot biler generelt. :rolleyes:

HAHAHAHA!!! Det er nettopp det som er greia. Derfor vi har det så jævli. Den hora burde vært sperra inne. Særiøst :mad:

Schanke som samferdelsminister sier jeg bare :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by duxx0

men da syners jeg vi skal henge opp logoen til datatilsynet og snu oss mot dem og TAKKE hver morgen..

for uten dem, hvem vet hvor mye syke kontrollting for å stoppe samfunnsfiende nummer 1 (vi som kjører bil) fra å gjøre noe ulovlig

(stoppa jo nylig dette med måling mellom bokser, satelitt greiene er det ikke engang sjangse for at de får igjennom)

for man må jo søke og KANSKJE få et ja hvis man skal overvåke et BITTELITE område med kameraer og da må man sette opp en liten million beskjeder om at du er på tv :P

så datatilsynet være lovet :P

(synes martin schanke skulle blitt samferdselsminister :D )

akkurat det eg og skulle skrive, datatilsynet for alle penga:D

"NEI TIL TORILD, JA TIL DATATILSYNET"

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Suveren

Jepp samme her, dette forslaget er helt sinnsykt..Kanskje det går ann i Eu land der de får kjøpt bilene mye mye rimeligere enn oss pga. de har lavere avgifter på bilene, men hvis vi skal betale 3 ganger så mye som andre i europa for å kjøpe en bil og i tillegg bli straffet jo mer vi bruker den, ja da flagger jeg også ut.

Men hvorfor ikke bare kjøpe leilghet i en av disse forlatte byene i Sverige til en 150.000 kr, si at en bor fast der og kjøpe en svenskregistrert bil og svensk førerkort, det er en lønnsom investering det for dere som bor på østlandet. Umulig for myndighetene og kontrollere når dere bor så nærmt til grensen..

jeg går nå om dagen å vurderer svensk bosteds adr.. rett over grensa for meg,dvs 2,5km er det en nisse som leier ut et helt hus for 2000kr..perfekt :D kort vei hjem til verkstedet..men koselig med tanke på bil :D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider