Gå til innhold

Erfaringer med Smart?

Ranger emnet

Bead-lock

Anbefalte innlegg

Artige biler det, har kjørt en slik en og det var litt anderledes enn og gjøre en merce, faktisk gøyere :D . Få på noen fete felger og en vinge på taket så skal det no bli bra onfiredevi

Eller så kan du jo kjøpe en Smart Roso, de er jo digge, men har ikke sett de på norske veier :rolleyes:

Smart%20Roso.jpg

Eller kansje en Smart Crossblade? konsept bil :confused:

Smart%20Crossblade.jpg

Eller en Smart Roadster?

-Baby roadster at a price for all. Not the most powerful sports convertible, but value for money and low running costs will make it an attractive proposition-

2003-Smart-Roadster-Picture.jpg

Eller Smart-SPTcoupe?

smart-sptcoupe101.jpg

Jeg har sikkert ramset opp en del konsept biler men tengte jeg kunne bare nevne hva smart kansje har på lager i framtiden ;)

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer du Smart, burde du vel like gjerne kjøpe Think.

Smart er ikke akkurat noen langtur-bil, ikke rommelig og ikke sprek. Da er El-bil et fullgodt alternativ. Og billigere i drift! Populære er el-bilene også, blandt pendlere som vil bruke kollektivfeltet. Vil tippe en el-bil er lettere å selge når den tid kommer.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal man kjøpe el-bil så må man kjøpe el-bilen til peugeot. 106 er det vel.

du får vel styling til den og vis eg ikkje tar feil

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bead-lock

La oss holde oss til den da!

Ingen som har noe virkelig erfaringer?:D

Har en kamerat med en Smart CDI, jeg har bare kjørt den et par ganger, men han påstår at den ikke går an å kjøre den over 0,4L/Mil. Han har bare hatt den i vel 4 mnd nå, så det har vel ikke blitt andre erfaringer enn at den virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by clone baby

Har ikke VW sluttet og lage Lupo? var den ikke for lik Seat Arosa? VW og Seat sammerbeider vel nå?

Vw Lupo produseres enda, er jo tilogmed kommet flere motorvalg i de senere år. Bilen ble primært tatt inn til Norge i 1999 (fleste som ruller her er 99mod) og svaret jeg fikk fra forhandleren her i stavanger var at den ikke blir importert mer nå siden den var for nær Polo i pris og Poloen er større.

Om Arosa produseres i dag vites ikke da jeg ikke bryr meg om denne modellen pga at det rett og slett har en fæl front og interiøret er en "billig"-versjon av Lupoens :P

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider