umy Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 ok, fikk masse kritikk på de to forrige bildene mine. så here goes. tredje try. en mr2 Siter --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Okey, jeg vil våge å påstå at ideen er dårlig, men utførelsen god. Fangeren var veldig kjedelig, me var laget ganske bra.. Så hvis du får bedre ideer så kan det fort bli supert;) Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by umy ok, fikk masse kritikk på de to forrige bildene mine. så here goes. tredje try. en mr2 veldig pen og ikke OVERKILL! en del folk her har en tendens til å overdrive litt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg